even een vraag!

Discussie in 'Voeding' gestart door dyl, 22 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dyl

dyl Lid

20 mrt 2015
    13
    0
    0
    Hallo

ik heb een zoontje van bijna 4 maanden.

Zit even met volgende hij drinkt s'morgens zijn flesje redelijk leeg krijgt dan 120cc meer gaat er echt niet in, en overdag drinkt hij zijn flessen niet leeg, slaapt erg weinig tussendoor meestal maar half uurtje en dan is het ook gezegt en of ik hem nu beneden in de kinderwagen heb of boven in zijn bedje maakt allemaal niet uit,

hij strekt zich steeds tijdens fles drinken en ook als hijop schoot zit, slaat zijn flessen weg, draait hoofd weg en wil niets meer, leg je hem weg in de box of iets begint ie te huilen geef je speen is het even goed en dan begint hij weer.

hij is nu 5620 gram (dus net 5,5 kilo geweest.)

s'nachts slaapt hij wel goed door want hij gaat om 8 uiterlijk op bed en slaapt dan door te de volgende ochtend half 8.

zijn schema ligt nu op
    7.30 - 120cc (drinkt hij wel leeg)
    10.30- 120cc (drinkt hij niet leeg)
    13.30- 120cc (drinkt hij niet leeg)
    16.30- 120cc (drinkt hij wel leeg maar erg moeizaam)
    19.30- 150cc ( drinkt hij maar 60 van op).

Heeft iemand nog bruikbare tips wat we hier nog mee kunnen hij staat al onder controle van kinderarts.

2. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

27 feb 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Als er geen reden is tot ongerustheid - dus als hij gewoon goed groeit - dan zou ik mij niet al te veel zorgen proberen te maken.
    Als hij niet goed groeit, dan moet er idd iets veranderen. Misschien vaker kleinere flesjes aanbieden? En heb je al eens naar zijn tong/lipriem laten kijken? Misschien zijn deze te kort zodat hij niet goed kan drinken?
    Veel succes in ieder geval.

Deel Deze Pagina