Even een klein onderzoekje. De prijzen voor overblijven zijn dit jaar bij ons omhoog gegaan. We betalen nu 180,= per kind per jaar voor onbeperkt overblijven. Ik ben benieuwd wat andere scholen betalen. Ook de kosten voor overblijven bij continu onderwijs vind ik daarbij interessant. (Als deze er zijn)
Bij ons kost het overblijven 1 euro per keer als je een 10-rittenkaart koopt. Incidenteel overblijven kost 2 euro geloof ik.
80 euro voor een heel jaar. 10rittenkaart voor 10 euro. Als je overblijfmoeder wordt (1 keer per week) mag je kind het hele jaar gratis overblijven. Helaas zit dat dus hartstikke vol, haha. Wel een goed systeem.
2,00 per keer. 11 keer voor 20 euro en 20 keer voor 36 euro. Je kunt ook blokken kopen...dat betekend dat je kind elke ma,di en do overblijft en dat is ook wat goedkoper maar die prijzen weet ik niet precies
Niks, overblijven is geen keuze op de school van dochter. Ze eten in de klas samen, ivm de afstand van de school tot veel kinderen. Sbo school. Bij de school hier in het dorp geloof ik 1, 50 per keer. ..
50 euro per jaar per kind. En dan breng je al het eten en drinken van thuis mee Tenminste ik lees dat daar ook wel eens verschillen in zijn ? Vanaf volgend jaar beginnen ze op onze school met een nieuw programma wat getest gaat worden op sommige scholen. "Gezond eten" heet het meen ik. Dan blijft iedereen op school eten, en dan vooral gezond eten en er gaat meer gesport worden. De schooldag zal dan ook langer duren.
2,50 per keer en als je een strippenkaart neemt volgens mij 2,00 per keer en dan krijgt hij daar eten en drinken
Hmm hier al 3x per week gym en gezond-eten-beleid. Bevalt ons prima Schooldagen zijn van half 9 tot half 4 met een uurtje lunch tussen 12 en 1. En dan alleen op woensdagmiddag vanaf half 1 vrij. Vrijmiddag gaat iedereen gewoon naar school. Hier 1,75 per keer. Vind het aardig prijzig voor feit dat ze zelf hun eten en drinken moeten meenemen. En de overblijfmoeders krijgen 15 per keer. 1 moeder per klas. Maar goed, ga er vanuit dat er wel wat nuttigs gedaan word van het geld dat "overblijft" dus betaal ik het zonder mokken maar weer.
Omgerekend 1,70 per keer. Tweede kind iets voordeliger en jaarbetaling ook. Los overblijven kost 2 euro per keer.
Nu 1,- per dag. Over een tijdje met continurooster 20,- per schooljaar (5 dagen in de week overblijven). De hulpouders tijdens het overblijven krijgen een vergoeding. Eten/drinken zelf meenemen.