Ik twijfel tussen 2 jassen parka jacket | lief! lifestyle en deze: long padded jacket | lief! lifestyle En wie heeft 1 van deze jasjes en hoe vallen ze? mijn dochter heeft 92 en dacht zelf 98 te bestellen maar ja als ze enorm groot vallen is misschien toch 92 beter... lastig..
Ik heb de Parka Jacket gekocht voor mijn dame. Mijn dochter heeft 98 en soms al 104 en heb hem in 104 gekocht. Hij is nog iets aan de ruime kant maar gezien we pas in de herfst zitten precies goed voor. Ze vallen eigenlijk heel goed op maat vind ik. Kun je niet gaan passen in de winkel? Ik ben blij dat ik dat gedaan had, want ik dacht juist dat alles van Lief! klein uitviel en had bijna 110 besteld. ps: hij is echt zo leuk, deze jas...leuker dan die roze, maar ik hou dan ook niet echt van die glimmende jassen.
Mijn dochter heeft maat 104 (102cm), ze heeft ze allebei gepast in deze maat en ze waren allebei echt te klein. De lengte viel wel mee, maar vooral bij de mouwen. Zoon heeft ook een winterjas van Lief! In aug. gekocht ->) toen hij net naar maat 86 ging. De jas paste precies, vandaar dat ik een maat groter genomen heb. Jas is nu nog ruim, maar kan me niet voorstellen dat hij er van de winter nog uit groeit.... Dus, ik zou maat 98 nemen. Persoonlijk vond ik de Parka Jacket ook mooier.