dl en ik snappen elkaar niet meer, regelen?:)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maartje25, 1 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hallo allemaal

Dl is 15 weken en ee laatste dagen snappen wij elkaar echt niet meer... het begint al vroeg in de ochtend. Dl drinkt vaan om 2330 en om 0400 uur...elke keer slaapt ze netjes verder maar vervolgens laat ze zich om 630 weer horen (mopperen etc) als ik haar uit haar wieg haal klamt ze zich aan me vast en sabbelt ze gelijk aan mn wang... dus denk ik dat ze honger heeft...als ik haar aanleg drinkt ze een paar slokjes om dan weer in slaap te vallen...uur later word ze weer wakker,leg haar aan en dan wil ze ook niet...nouja, uiteindelijk wel maar dan maar een klein beetje.. dit gaat de hele dag zo door...ze kan wel na elk slaapje (van 45 min) een beetje drinken...

we hadden een heerlijk 'ritme' athans...nog geeneens een ritme maar ik wist precies wat ze wanneer wilde...en nu? Ik snap er geen bal meer van :) ik doe maar wat...en laat het nu net zijn daf ze over twee dagen voor het eerst naar kdv moet... dus dat word nog wat :)

Hetzelfde als overdag slapen...dan is ze doodmoe...leg ik haar in bed...maar ze gaat echt niet slapen, alleen maar lol maken...
    want begrijp me niet verkeerd... ze is wel heel vrolijk enzo..

Zijn dit de bekende regeldagen?? Hoe lang duurt dit? Word het daarna weer als vanouds? Of hoe gaat dat?
    Ik merk wel dat ze nieuwe dingen heeft geleerd (handjes kunnen nu bij elkaar en ze kan hardop lachen..) heeft het mosschien daar mee te maken?

Gr maartje

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik geef zelf geen bv meer, maar kv. In die periode die je beschrijft kon ik heel vaak een vol flesje weggooien. Ik geloof niet heilig in t boek van oei ik groei, maar volgens mij zit er rond die leeftijd een sprongetje. Wij hebben ons er toen gewoon bij neergelegd. S nachts om 4u wakker, paar keer speentje erin en ging echt niet meer slapen, dacht dan zal ze wel honger hebben maar dronk dan maar 30ml en daarna viel ze in slaap. Ze kon ook wel eens nachten maken van 23u laatste fles tot half 7 smorgens. Voor 6u maken we hier geen flesje meer want dat drinkt ze toch niet. Paar keer speentjr erin voor misschien wat zuigbehoefte en een tutdoekje in dr handje en dan gewoon proberen weer in slaap te laten vallen..
    Het wordt beter...ff doorbijten

3. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Regendagen? Groeispurt? Fase? Ik zou er iig lekker aan toegeven. Wordt vanzelf weer anders/beter :)
    Ik herken het goed wat je schrijft ;)

4. maartje25

Groeispurt zal me ook niks verbazen hoor! Ze drinkt zich een slag in de rondte! Als we een fles bv geven drinkt ze zo 120-150 cc...eerder was dit altijd max 90-100... dat word flink kolven voor mn eerste werkdag :)

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groeispurt zou zo maar kunnen of gewoon behoefte aan mama! Lekker bij je houden, draagzak etc, aan toe geven..

6. maartje25

Draagdoek wil ze helaas nu even niet meer... en bij mij slapen oid ook niet...dan kijkt ze me aan van:" mam, wat doe ik hier??" Als ze naast me in bed ligt ligt ze vol verbazing naar het plafond te staren :)

7. maartje25

Ze heeft zich gister van rug naar buik gerold en daar schrok ze best van :) wellicht is ze druk aan het ontwikkelen? Daar zijn ze ook altijd onrustig van dacht ik

Deel Deze Pagina