hoi dames ik zie bij D al een tandje vanboven zitten maar nogal vrij diep in zen mond , krijg het niet goed op foto hopelijk ziet iemand wat ik bedoel , komt dit nog naar voor ?
dat lijkt meer op de ribbeltjes van het gehemelte, ik denk (weet wel zeker) dat het geen tandjes zijn.
ik kan me herinneren dat de kleine man dat ook had en dat waren toch geen tandjes Ik hoor het graag als blijkt dat het toch tandjes zijn.
Vind het ook niet op tandjes lijken eerlijk gezegd... Bij mijn zoontje ziet et er ook zo uit... Maar geen tanden te bekennen hoor
het is dus niet wat je ziet maar de plaats waar je het ziet als je nou recht op zou kunnen kijken zie je twee witte lijntjes zitten ter grote van een tandje en precies in een putje de rest op die plaats is mooi egaal snappen jullie het nog
Ja ik snapje. En is volkomen normaal. Je kunt best lang van te voren tanden al zien zitten en dan idd diep. Dat is wat jij ziet. Niet ongerust maken. En ook al zal ik het mis hebben een tandje kan nu al door komen ( kan hoeft niet) Schreef net even in een andere topic ik verbaas me nergens meer over aangezien mijn zoon geboren is met tand.
ja men dochter heeft haar eerste twee tandjes op 3 maand gekregen dus het kan inderdaad vandaar mijn vraag wat bijzonder geboren met een tandje