Voor mijn dochter ben ik op zoek naar leuke boeken MET (veel) kleurrijke plaatjes. Wie heeft er tips voor boekjes op avi niveau M5/E5? Ze heeft al een aantal boekjes van de serie "Rijden bij de Roskam" gelezen. Ze is gek op paarden. Maar tips voor boekjes met andere onderwerpen zijn ook welkom.
Mijn dochter is gek op paardenboeken en heeft al veel gelezen van de serie van de manege Zonnehoeve. Supershettie's vindt ze ook geweldig. Heksje Lily-boeken. Waanzinnige boomhut serie. De serie van: Hier komt ponyfee
De Kippetjes, ook erg leuk! Keet met bubbels, ook het andere boek uit deze serie is erg leuk (verhalen uit de heksenkeet)
onze dochter vind de magische balletschoentjes ook erg leuk. Geen gekleurde- maar wel nog genoeg plaatjes. Ik herken ook andere titels hier leuk. Heksje lily en ook Foeksia . Eén van beiden heeft ook wat dikkere boeken. Die een beetje meegroeien als het ware met de kinderen.
Hier favoriet: Heksje lilly foeksia waanzinnige boomhut serie dolfje weerwolfje (niet echt kleurrijk)
Mijn dochter heeft een hele tijd dolfje weerwolfje gelezen maar daar is ze een beetje op uitgekeken. Foeksia en Lily kennen we ook. Foeksia valt goed in de smaak en ik heb een titel op avi m5 gevonden. Zonnehoeve is leuk, daar heeft ze een boekje van. Zal eens op zoek gaan naar andere titels. Kleurrijke plaatjes zorgen er bij mijn dochter voor dat ze beter leest. Ze is ook enthousiaster over boekjes met veel plaatjes. Het verhaal wordt voor haar zo een stuk levendiger.
Kleurrijk is Thea stilton. Mijn dochter geniet er van. Ik weet het avi nivo niet, maar dochter is een goede lezer is groep 4. Ik neem aan dat avi 5m dan in de buurt komt. Is de meisjes versie van geronomie stilton
Thea Stilton, de thea sisters is hier geliefd. Geronimo Stilton is ook leuk. De muffin club is ook in zijn geheel al uit gelezen. De magische balletschoentjes is ook leuk, ook al verslonden, maar die hebben weinig plaatjes. Prinses Daniella, Foeksia en Superjuffie zijn ook leuk. Wel met plaatjes. De boeken van de Prinsessen club zijn ook leuk, maar eigenlijk was ze daar nog iets te jong voor
Vandaag samen met mijn dochter naar de Bruna geweest. We hebben een boek van Thea Stilton gekocht. Leuk die kleurrijke plaatjes!
Dat varieert nogal volgens mij. Voordeel is dat als ze het echt leuk vind... ze zomaar eens een avi hoger leest per ongeluk En je hebt ze in alle denkbare onderwerpen.