Ik word echt helemaal crazy! Ik gebruik de S flessen van Difrax, 150cc met 1 schepje nutriton (johanneshuppeldepup) in het begin gaat het goed door de speen en het laatste beetje ongeveer de laatste 20cc is het zo dik dat het er niet meer door heen gaat. dus de 1-2-3 speen gekocht maar dan is 1 te groot waardoor hij helemaal buiten adem is van het te snel drinken. hoe doen jullie dat? zal vast niet de enigste zijn.. en wil wel graag de difrax flessen behouden omdat mn zoontje de avent flessen/spenen vacuum zuigt.
Neem aan dat je nu de S speen er op hebt? Ik ben bij de 150/5 flessen de maat M speen gaan gebruiken omdat ik hetzelfde probleem had.. Daarna was het geen probleem meer
Was bij ons ook zo soms dan.... Begin van de fles de s speen en later over op de m speen was hier de oplossing. Als we meteen de m speen namen was t flesje binnen 5 min leeg namelijk.... Nu gebruiken we op 210 water maar 1 afgestreken schepje en dan kan ik gewoon de hele fles de s speen gebruiken en dat gaat goed!
Gaat idd iets beter maar de laatste fles wat afkoelt omdat hij ee langzamer over doet is weer een ramp! Ik heb gehoord dat je JBP ook op een lepeltje kunt geven. Is dit zo? En hoeveel water gebruik je dan? Misschien iets makkelijker zodag hij daarna zn fles leeg kan drinken.