Hier kon hij het ook niet met 8 maanden. Wel stond hij al met 8 maanden en tijgerde hij door het huis. Ineens met 9 maanden kon hij het wel Hij is nu 9,5 maand en loopt achter een loopwagen, aan de bank/box en tafel of aan je handen. Gaat zelf zitten vanuit staan of buikligging en weer terug. Kruipen op handen en knieen doet hij nog steeds niet, maar als ik deze ontwikkeling zo zie zal hij dat ook gewoon nooit gaan doen Geen zorgen maken dus. Het komt echt vanzelf!
Hier 8 maanden en gaat ook nog niet zitten hoor. Ook veel drukke met babbelen en haar fijne moteriek (vooral eten pakken ) Komt vanzelf. En als je je echt zorgen maakt afspraak maken bij cb of ha maken voor een doorverwijzing naar de fysio.
Hier kon hij eerder staan/ optrekken en langs lopen dan dat hij kon zitten. Dit deed hij met 9 maanden, zelf zitten pas met 11 maanden. Hier liet hij zich altijd op z'n knietjes zakken en ging dan met z'n kont er tussen zitten, echt omdraaien om op de billen te gaan zitten deed hij pas veel later dus. Zou me nog geen zorgen maken, komt vanzelf.
Blijven zitten als jij ze zelf recht zet: bij mijn kinderen 10, 8, 9 maanden resp. Zelf gaan zitten: ongeveer 2 maanden daarna... Dus ik zou zeggen, 7 maanden is nog erg vroeg.