dochter al haar hele leven 'verkouden'

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Adnalie, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hoi,

mijn dochter heeft al sinds week 1 dat ze verkouden klinkt. Je ziet niet echt snot eruit komen (deze week wel, dus dat is duidelijk anders dan eerst), maar je hoort haar gewoon knorren tijdens een fles bijvoorbeeld. Wie herkent dit?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier doet dochter het ook die werd knorrend geboren hahaha.

vooral als ze gaan huilen gaat ze heel hard knorren net een klein varkentje.

er zijn wel meer kindjes die het doen maar waar het aan ligd??

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Onze dochter 'knorde' ook.. Maar was met een week of 2 wel over, kwam bij haar doordat ze best wat vruchtwater binnen had gekregen tijdens de bevalling. Dus zal wel iets anders zijn als bij jullie kindjes ;)

Anders bij een bezoekje aan CB eens vragen hoe en wat?

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    het lijkt echt alsof ze verkouden is, heb jij dat gevoel ook?

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee het is wel een snot geluidje maar dat kan natuurlijk altijd dat ze het nog niet goed op kunnen halen en doorslikken.

hier heeft het cb en de kinderarts het gehoord maar ze hebben er nooit iets over gezegd

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja alsof haar neus vol met snot zit. Er komt niets uit, maar gewoon het gevoel dat ze eens flink haar neus moet snuiten. Zo is het hier....

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier precies het zelfde

volgens het CB omdat ze niet goed dr neus kan ophalen en snuiten, als het geen vloeibaar snot is kun je het er ook niet makkelijk uit zuigen.

Toen ben ik begonnen met in het begin meerdere keren en later 1x per dag dr neus te spoelen met Physiomer.

Nu gaat het stukke beter! :D

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Wat is datprecies?

9. MaMaHaN

MaMaHaN Lid

11 okt 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter deed het ook en nu soms ook nog wel eens. En het lijkt inderdaad dat ze het snot niet kan ophalen. Ze verslikt zich soms ook door het slijm heb ik het idee. Maar ik heb bij de flesvoeding iets meer water gedaan en dit lijkt iets te helpen.

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Klinkt hetook alsof ze h
    Verkouden is? Alsof heel haar neus vol snot zit? Hier is het bij elke fles, maar ook als ze wakker wordt bijv.

11. MaMaHaN

MaMaHaN Lid

11 okt 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep!!! Echt een knorrepotje vol snot, lijkt wel.
    Dus als je flesvoeding geeft, gewoon proberen met 10cc meer water. En ik geef haar 1 x per dag zoutoplossing via de neusspray, omdat ze sinds vandaag ook veel aan het niezen is... Misschien scheelt dat ook..?

12. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Mijn kindje heeft dat ook, KA zei dat het komt door de kleine neusgaatjes, ik mag met zoutoplossing spoelen als het te erg word, en ze er last van krijgt zoals er niet door kunnen drinken.

Deel Deze Pagina