Sinds ongeveer 1.5 week begint mijn zoontje ineens veel meer te gillen (oorverdovend). Niet van verdriet hoor, gewoon met vuur in de ogen. Normaal sliep hij 's nachts altijd door maar nu is hij al een week dat hij vanaf 12 uur steeds wakker wordt en we 100x zijn speentje moeten geven. Echt huilen doet ie niet. Kan het van de suikers van vers fruit komen? Groentepotjes van olvarit? opvolgmelk? Help!!!
Jij hebt er wellicht nu niks aan, maar ik herken het...gaat vanzelf weer over, denk dat het niet aan zijn voeding ligt. Mijn zoon slaapt in principe door, maar als hij last van tandjes heeft, of hij in het dondergebied van oei ik groei zit, en toen hij zijn speen nog niet zelf kon pakken of nog niet goed kon omrollen, spookte hij 's nachts ook....tja, goede slaapperiodes en slechte slaapperiodes wisselen zich hier steeds af...heel normaal.
Stemoefeningen, maar dan 's nachts?? Flauw grapje...sorry Is vervelend genoeg, maar zou het idd even aankijken. Als hij overdag wel gewoon "normaal" is, dan verwacht je niet iets als overgevoeligheid voor iets dat hij binnenkrijgt.
Fijn bedankt meiden! Toevallig sliep hij vannacht ineens van 19 uur tot 6.30 achtereen Maar overdag elke keer een gil afgeven vind hij nog steeds een uitvinding Wat wel vreemd is, hij krijgt altijd om 19 uur zijn laatste papfles. Nu werd ie om 6:30 wakker maar wilde geen drup drinken. Om 9 uur weer geprobeerd en weer niks. Daarna maar verse fruithap klaargemaakt want dat vind ie heerlijk... (vandaag stond banaan aardbei op het menu) Misschien wil ie straks wel een fles.. Hopelijk slaapt ie vannacht weer net zo..