Na 5/12 liggen nu al de kerstkado's onder de boom en dan word kort daarna onze man ook nog 2 jaar oud! En ik heb geen idee meer wat te vragen. Helaas weet ik dat veel mensen kadobonnen niet leuk vinden dus dat is geen optie. Er komen zo een 60 tot 80 mensen op zijn feest dus ik heb een hoop inspiratie nodig. Wat we al hebben: - alle toet toet spullen - heel veel duplo (incl trein) - houten treinbaan - veel auto's - genoeg boeken en dvd's - alle mogelijke soorten buitenspeelgoed - loopfiets - keukentje - gereedschap - puzzels in alle soorten en maten Ik kan opzich wel vooruit vragen want inprincipe is er geen groot kado. moment meer tot 5/12/2014 Heeft er iemand nog een idee?
Vragen of mensen samen misschien een abonnement voor zwembad, dierentuin, speeltuin willen geven? Eerste spelletjes? Hamertje tik? Boekjes? Etui met potloden? Pfoe, lastig hoor!
Spelletjes hebben we heel veel van de oudste Etui met wasco, potloden, vingerverf etc heeft sint al gebracht, net als een cd speler voor zijn kamer. Misschien vraag ik wel een kadobon voor de binnenspeeltuin (dierentuin hebben we al)
Muziekinstrumenten Playmobil (123) Spelletjes Speelgoedkist Iets voor op zijn kamer (decoratie) Badspulletjes (speelgoed, verf) Blokken Klei en toebehoren Kinetic sand
Kadobon van de speelgoedwinkel? Kleding Hippy Skippy Little People Abonnement op een tijdschrift Luisterboeken
Ik vraag dan toch kledingbonnen of kleding voor de zomer bijv. Als je een specifieke smaak hebt kun je misschien met je moeder/zus/schoonmoeder oid samen shoppen zodat jij iets uitkiest wat zij kunnen geven als kado. Want meer speelgoed zou ik niet doen, zo te lezen is ie daar lang zoet mee, en teveel speelgoed maakt spelen ook niet leuker. Ligt hij al in een groot bed? Misschien dekbed/kussen/leuke dekbedovertrek vragen? Een leuke lamp voor zijn kamer?
vragen of ze geld naar zijn spaarrekening willen storten ipv een cadeau. Hij is nog zo klein dat hij niet zal doorhebben dat niet iedereen een cadeautje bij zich heeft.
Dat kan ik wel vragen maar dat gaat toch niet gebeuren. Van oma krijgt hij een nieuw bed incl beddengoed van opa een sammie koffer en van andere opa en oma kleding Het gaat dus om overige familie en vrienden
60 tot 80 mensen? Dus die kleine moet wel 60 cadeaus uitpakken? Nou trek daar maar een week vooruit, dat is toch niet normaal meer? Heb je dan zelf dan ook elke week een verjaardag? 60 mensen keer 6 dagen is al 360 dagen. Ik zou dan met een groep iets anders afspreken, dit kost iedereen heel veel geld en zoveel cadeautjes is toch niet nodig? Ik wens jullie een hele fijne verjaardag toe!
Ik geloof niet dat ik commentaar vroeg op de hoeveelheid mensen. Ja we hebben altijd zoveel mensen op een verjaardag, ja het is altijd leuk en nee de kinderen raken daar niet overprikkeld door. En laten we het erop houden dat mijn zoon "een speciaal geval" is en juist bij hem de verjaardag bijzonder en groot moet zijn. het is nogal bijzonder dat we zijn 2e verjaardag uberhaupt kunnen vieren
Inderdaad, hij is een kleine grote wonder en een feest voor hem is zeker speciaal! (ik heb laatst een hele avond jullie blog gelezen en tranen met tuiten gehuild) [overigens hier ook altijd grote verjaardagen, en de kids vinden het geweldig]
Hier het zelfde....toch maar cadeaubonnen vragen, en spullen voor haar nieuwe kamer. Kleding misschien?
Misschien (voorlees)boeken evt voor later, abbo op tijdschrift (bobo, sesamstraat), houten knikkerbaan waar je eindeloos op kunt aanvullen (haba is leuk en heeft ook my first knikkerbaan). Verder: maak er een mooi feest van!
Hebben we allemaal al Weet je wat een beetje het "probleem" is, de kinderen zijn het afgelopen jaar door de omgeving vreselijk verwend door de situatie, mensen voelde onmacht en gingen dus slepen met kado's want veel meer konden ze niet. Niet goed natuurlijk maar wel gebeurt. Ik ga zowieso voor een deel van de familie een wat groter gezamelijk kado bedenken. Die knikkerbaan ga ik me eens in verdiepen, dat klinkt erg leuk. Ik heb ook al een badhanddoek, 2 cd's, rugzak voor de psz, een bestuurbare auto, dekbedovertrek, tuinstoeltje op ziojn lijst
Ik ben vooral verbaasd over de hoeveelheid mensen. Ik heb niet gezegd dat je er minder moet uitnodigen en dat zou ik ook nooit doen. het zou niet eens in mijn huis passen! Of je kindje overprikkeld wordt kan ik ook niet inschatten, ik ben daar zelf nooit zo moeilijk in maar dit is per kind verschillend toch? ik weet jullie achtergrond niet maar zo te lezen is er veel gebeurd. Dat vind ik heel erg om te lezen en nogmaals ik wens jullie een hele leuke verjaardag toe! Mijn berichtje was niet naar bedoeld ik ben alleen heel eg verbaasd Op de website van lobbes kan ik altijd heel goed slagen. De spellen van HABA vind ik ook erg leuk en zijn hier een groot succes. Misschien is een verkleedkist nog een idee? Of een muziekkist? Iedereen kan dan iets kleins kopen en dan is de kist mooi gevuld.