grote blaas foetus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door chantypaul, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantypaul

chantypaul Actief lid

4 dec 2012
    108
    0
    0
    bergeijk
    Ik zoek meer info naar n grote blaas bij n foetus. Op 13 weken echo werd bij mijn kindje een grote blaas 10mm geconstateerd, omdat ik 35 ben, wilde de gyn dat ik een punctie liet doen, echter wilde ik dit niet en dat is op ruzie uitgedraaid. nu krijg ik vrijdag bij n ander ziekenhuis een second opion. ik lees er weinig over op internet. zou het nog goed kunnen komen, of is het altijd ernstig? ps een week later maakte de huisarts een echo en toen was de blaas 8.5mm

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

he wat naar voor je dat je ruzie hebt om zoiets!
    Weet wel dat een arts jou nooit kan verplichten tot onderzoek, dat is altijd jouw keuze.
    Ook als je wel kiest voor onderzoek kun je daarna weer kiezen of je wel of niet verder wilt.
    Ik heb geen idee wat de normale afmeting is van een blaas bij die termijn ( ik ben geen echoscopist). Is dat het enige wat is gezien of waren er meer dingen?
    Schrijf je vragen op voor vrijdag, vraag of ze heel goed kijken op de echo of er alleen een grote blaas is, of dat er meer dingen zijn, en ook wat dat dan betekent.
    Bedenk ook zelf of je eventueel verder onderzoek wilt als dat geadviseerd wordt.
    Sterkte en bij meer vragen, laat het gerust weten aan ons.

Mirjam

Deel Deze Pagina