Dochter bespuugd onderweg, advies nodig

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Lynx, 9 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wow wat heftig!

2. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.170
    3.816
    113
    Ja precies! Hier was het stad versus dorp en vmbo versus havo/vwo.

Wat heftig met dat vuurwerk :(

3. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Kun je haar niet met de bus laten gaan?

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Nee, dat vind ik echt geen optie, tenzij ik de kosten daarvoor op de jongens kan verhalen. ;)

5. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    oh ja, dat herken ik ook van toen ik op de middelbare school zat. Altijd op een specifiek punt; ze fietsten dan aan de verkeerde kant van de weg en dan was ik al bang als ik ze zag komen. Van die dikke klodders- bah!

Wij zeiden het op school en toen is er op een gegeven moment wel iets gebeurd volgens mij. Een wijkagent denk ik? We moesten in een boek aanwijzen of we jongens herkenden. Daarna werd het wel minder. Er werd contact opgenomen met de andere school enz.

Het was bij ons niet specifiek tegen mij/onze fietsgroep, maar gewoon bij iedereen die dan langs zou komen. Dus misschien wel goed om ook bij school te melden (als er meer zijn die daarlangs fietsen), dan kunnen ze er misschien gezamenlijk iets mee.

Lynx vindt dit leuk.
  6. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.538
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Bij mijn zusje gebeurde ook zoiets, maar dat is alweer zo'n 34 jaar geleden. Wij woonden op een boerderij en langs die weg kwamen scholieren ook angst die van het ene dorp naar het andere fietsten. Een paar van die jongens scholden mijn zusje elke keer uit.
    Op een gegeven moment hebben mijn vader bv en een buurman (die toen toevallig bij ons was) hun opgewacht en zevzeer duidelijk te kennen gegeven dat ze toch maar met die praktijken moesten stoppen, omdat ze anders toch wel een aardig probleem hadden.
    Mijn zusje had daarna geen last meer van ze.

Deel Deze Pagina