Dochter bij ex (zucht)

Discussie in 'De lounge' gestart door Jeniyah, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Naar de dokter met bewijs is een hele goede tip!

2. 25012010

25012010 Niet meer actief

gerum!!! arme meiske helemaal verbrand i kzou ook doen datum en foto's bewaren kan altijd gebruiken voor dokter en jeugdzorg enzo! heb geen goede worden voor maar zo iets is echt onmenselijk! wat je ex doet echt triest zielig kerel!

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn god ik ben echt geshockeerd!! :$ Wat ontzettend zielig voor het meisje en wat een walgelijk ex heb jij. En dat noemt zich vader?? Wat is nou de moeite om te smeren!

Ik ging haar direct halen en bewaar a.u.b. de foto!! Heb je van vorige bezoeken nog foto's gemaakt van haar toestand? Omgangsregeling of niet, maar ik vind dit echt mishandeling. Ik weet hoe zeer het doet als je vreselijk verbrand bent. Eerlijk gezegd zou ik zelf naar jeugdzorg stappen. En eerlijk gezegd, omdat dit niet de eerste keer is, zou ik toch gaan proberen of je geen juridische stappen voor volledige voogdij kan gaan nemen.

4. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik heb meerdere logboeken.. van vorige jaren. Dit jaar ging het erg goed eigenlijk.

Alleen dat verbranden dus... en ja hij dwingt haar om ik hou van jou te zeggen aan de telefoon als hij haar belt.
    Belachelijk...

Mijn moeder stond er toen ook verbijsterd naar te kijken...
    Maja flinke heibel met haar vader is ook geen goede optie voor haar lijkt mij... :(

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik heb meerdere whats app berichtjes bewaard....

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    meid, anders bel je jeugdzorg en vraag je advies..........advies wat JIJ het beste kunt doen, nu, op dit moment.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Wat je ook besluit te doen, i.i.g heel veel sterkte de komende 2 weken.

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Zeker naar de dokter. En zoveel mogelijk bewijs verzamelen! Dit kan echt niet! Ik noem het gewoon een vorm van verwaarlozing. Niet letten op het welzijn van je kind is not done!!!!

En van heibel maken krijg je tenminste geen kanker! Opkomen voor je kind en wel zo snel mogelijk!

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63

Dit dus,,messchien een idee om is een advocaat te bellen en vragen of je haar terug naar huis kan halen ..niet normaal zo verbrand.. Of jeugdzorg ofzo

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Heb niet alles gelezen, maar meid wat erg. :( ik snap je, mijn kind zit ook voor drie weken bij ex. Ik zou bellen en rustig blijven, duidelijk maken dat dit echt niet meevalt, ze haar tshirt aan moet houden (en ook nog tegen haar zelf zeggen) gelukkig is het de komende tijd niet zo extreem qua weer, maar het kwaad is al geschiet. Is ze er beroerd van, dat je weet.?

Bij thuiskomst zeker nog een gesprek aangaan, zonder haar erbij.

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Express zo je kind laten verbranden is voor mij hetzelfde als kindermishandeling. Ik zou harde maatregelen treffen. Sterkte ermee!

12. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    O ja..nee hoor, míjn dochter had ik allang!! weer opgehaald desnoods met heel veel heibel. Ik liet mijn dochter niet verbranden..
    Wat dat betreft zou ik echt een 'tokkie' zijn haha

13. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Zo, ze is wel heel erg verbrand :( Sneu zeg.

Hoe oud is je dochter? Is ze op de leeftijd waarbij je haar kan leren over het insmeren? Dat het zeer doet als ze verbrand is heeft ze al door :(
    Want dan zou je voor een volgende keer haar zonnebrand mee kunnen geven zodat ze het zelf vraagt aan haar vader.

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    En idd afspraak huisarts maken messchien kan die iets,maar zou wel hulp gaan inschakelen en proberen haar thuis te krijgen

15. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Jezus, echt niet normaal!!

Gelukkig wordt hetde komende dagen koeler en wordt ze dus niet meer in de volle zon gezet (hoop ik?)

Je kan je dochter ophalen en direct een brief schrijven naar de rechtbank. Tenzij jullie gedeelde voogdij hebben, is er toch altijd een hoofdverblijf voor het kind vastgesteld en dan kan je niet aangeklaagd worden wegens ontvoering, toch?

Het idee dat mijn kind er zo bij loopt en niet de juiste zorg ervoor krijgt vind ik gewoon onmenselijk en ik zou niet nog 2 weken zo rond kunnen lopen.

Wat een droplul hey, gadver!!!!

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dit zou ik ook doen. Kijken wat ze zeggen en of je wat kan doen.

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja.. zo zie ik dat dus ook... en dan triomfantelijk een berichtje naar mij sturen van kijk eens...

Hij weet dat ik niet blij ben maar ik gun hem t plezier niet om heibel te maken.

Hij heeft dit kunstje al regelmatig gedaan om mij even flink te pesten. Maar elke keer als ik er wat mee wou doen zei me advocaat dat ik dan met hem moest praten. Maar ik ben t zo zat en maak me vreselijke zorgen.

Maar die kerel heeft mij ook al jaren geestelijk mishandeld en ik ben dus vreselijk bang voor hem wat dat betreft. Hij kan liegen als de beste... en dan ook echt glashard in je gezicht heh.. zonder ook maar enige twijfel te tonen.

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Zeker weten!! Dan had ik gewoon schijt, en wel 10 kilo schijt ook!

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Helaas beide het gezag over Melody.... Tot grote spijt heeft ie me ook daarin weten te lullen ooit.

20. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Als ik haar zomaar ophaal dan krijg ik gezeik met de rechter.... bewijs of geen bewijs deze afspraken wat vakantie betreft zijn met advocaat op papier gezet en getekend. Kan en mag niet zomaar me kind ophalen....

Deel Deze Pagina