Ik zou dit ook echt niet pikken. Je kunt deze foto's en de berichtjes die je van hem krijgt aan jouw advocaat laten zien. Dit is echt niet normaal arm kind..
Moeilijke situatie zeg.. Toch zou ik er wel werk van maken. Je kan je dochter natuurlijk leren zichzelf in te smeren maar kom op zeg.. ze is nog een kind! die vergeten dat soort dingen toch vaak. Daarom had haar vader het moeten doen. Helemaal als je het tegen hem gezegd hebt. Mijn broertje is 8 en die vergeet zichzelf ook in te smeren. Dat is de taak van de ouders (in jouw geval de vader want daar is ze nu) om ervoor te zorgen dat ze niet verbrandt.
Ga bewijs verzamelen. Bewaar foto's en berichten van hem. Hij kan dan liegen tot hij een ons weegt, een foto liegt niet. Ik snap dat je bang bent voor hem, maar het gaat hier om de gezondheid van je dochter. Zij kan niet voor zichzelf opkomen. Dat moet jij voor haar doen. Neem contact op met huisarts, jeugdzorg etc en vraag advies! En ik zou ook je advocaat contacten met deze foto.
Maar hij kan niet liegen over bewijs dat hij zelf verstuurd, dus zoals eerder gezegd; verzamel bewijs, bel jeugdzorg voor advies en maak een melding bij jeugdzorg, ga naar de huisarts om je zorg te uiten en foto (of beter je dochter) te laten zien en evt bij meldpunt kindermishandeling. Maak een dossier en zorg dat je meldingen zwart op wit komen.
Ze is pas 6.... en ze weet t maar een kind hoort ook te vertrouwen op haar ouders. Daar zijn wij immers voor.
O nee... Dit is echt erg!! Ik schrik me echt een hoedje! Bel jeugdzorg, stuur de sms'en en door.. Weet ik het wat allemaal, zou alles op alles zetten om hier iets aan te doen! Ik weet natuurlijk niet water risico's zijn als je de ophaalt, maar ik zou gek worden denk ik!
Ja dat klopt, maar een ouder die niet goed voor je zorgt hoef je ook niet te vertrouwen. Je dochter heeft een gevoel van loyaliteit naar jullie beide en daarom mag ze niets van jullie strijd om haar merken, ze kan zich dan schuldig gaan voelen met alle gevolgen van dien.
omg!!! arme meissie, ik had jeugdzorg of zoiets ingeschakeld. dit kan toch niet!! ze is harstikke verbrand. vind dat je je terecht zorgen maakt! en je stelt je absoluut niet aan!
Is het hoofdverblijf bij jou vastgsteld? Zo ja, dan heb jij sws een grote voorsprong op hem en kan je niet zomaar voor ontvoering aangeklaagd worden, wel voor het belemmeren van de omgangsregeling. Dan zal hij een kort geding moeten aanspannen, ik zou zelf een kort geding aanspannen voor hij dat kan, en zo de touwtjes in handen houden!
Och meissie toch! Dit is echt verbrand zijn! Wat erg! Ik hoop maar dat de pijn toch nog meevalt! Die ex moet zelf toch ook wel kunnen begrijpen dat dat pijn doet?!
Schrik ook wel van deze foto. Vind het moeilijk om te zeggen wat je moet doen. Buiten dit zal ze het wel naar haar zin hebben bij haar vader! En je wilt ook geen strijd maken waar ze nu bij is. Dat is ook weer schadelijk. Maar als ik eerlijk ben denk ik van rij daarna toe en ga buiten de foto om beoordelen hoe het met je dochter is. En als het echt zo erg is als op de foto zeg je dat jij je dochter nu mee neemt naar de huisarts voor verdere advies. Dan maar de strijd aan gaan op een andere manier. Het is te gek eigenlijk dat zij zo verbrand. Zo te zien heeft ze een echt blank teer huidje. Dan ben je zo rood.. Wat kost het nu voor moeite om of het kind in te smeren of met een shirt te laten lopen om dit te voorkomen dit is willend.s en wetens een kind pijn doen. Om haar zo te laten verbranden. Ga ze halen!
oo jee ik (niet overdreven) ik schrok me rot toen ik jou foto zag, en echt ik kan niet begrijpen dat haar vader het zover laat komen tot het belachelijke aan toe, ik zou hier zeker wéér een gesprek over voeren, en ondanks dat ik een echte voorstander ben dat kinderen contact moeten hebben met beide ouders, zou ik desnoods mijn kind niet meer meegeven tot hij beseft hoe ontzettend veel pijn dit doet, en hoe gevaarlijk het is.
Arm kind ze heeft ookal een lichte huid die moet je juist vaak insmeren.:x Ik zouu laaaaaaaiend zijn en me kind ophalen... :x:x
Jawel tuurlijk wel jij bent haar mama!!! En hij natuurlijk haar papa!!! MAAR ik denk dat iedereen wel weet dat dit NIET goed is zelfs jeugdzorg enzo.!! Arm meissie wat zou dit pijn doen
Ben ook laaiend en heb net Jeugdzorg gesproken... Maar ik kan gewoon niks eigenlijk. ze zit daar nog twee weken... de optie is me ex aanspreken, al meer dan eens gedaan of zorgen dat ik mijn dochter nog zelfstandiger opvoed zodat ze er zelf aan leert denken. Kan idd een kortgeding aanspannen maar ze gaf aan dat het waarschijnlijk niet veel zal uithalen behalve veel stress en ruzie. Voor iets wat ik waarschijnlijk niet voor elkaar ga krijgen.
Natuurlijk wel, hij zorgt niet goed voor haar. Een rechter heeft niet zoveel te zeggen hoor..je moet daar niet bang voor zijn. Alles is geoorloofd als het om het belang van je KIND gaat.