Dochter bij ex (zucht)

Discussie in 'De lounge' gestart door Jeniyah, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Enorm grappig zeg.... Jezus wat een debiel
    Ik ben 2 dagen terug rondom mijn schouders verbrandt (nog niet eens zo rood als je dochter) en dat deed al enorm zeer... Kon er amper op liggen, dus laat staan een hele rug.

Dat hij als vader zijnde dit grappig vindt zou voor mij genoeg reden zijn om de pleuris eens goed uit te laten breken....
    Dan maar een flinke ruzie bij terugkeer van dochter, want dit kan toch niet!? Een keer...kan gebeuren, maar ik ga ervan uit dat je er en van leert.

Sorry hoor, maar je ex is echt een debiel dat hij dit grappig vindt....
    Arme dochter van je :(

2. A2CA

A2CA Niet meer actief

Dit dus. Wat een vreselijke man, foto's bewaren en smsjes en ik zou echt een advocaat in schakelen, je kind wetens laten verbranden noem ik kindermishandeling arme meid!

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Jeetje!!! Arme meid. Ook ik vind dit echt niet normaal. Wat moet ze pijn hebben! En wat een gestoorde @&€ dat hij haar niet insmeert....

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Vind het ook kindermishandeling!!!

5. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Tjonge zeg, wat een naar verhaal. En ook ik schrik wel van de foto...

Kun je niet met haar naar de huisarts? In elk geval dossier opbouwen ofzo????

Ik wens je veel sterkte!

6. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Nou zelfs Jeugdzorg zegt dat ik er niks mee kan...
    Advocaat ook al eerder gesproken over dit soort dingen.. ook die zegt dat ik er niks mee kan. Ja het gevecht aangaan dat ze er nog minder komt... maar ik kan die stress eerlijk gezegd niet nog eens aan. Ik heb eindelijk alles op de rit, ben 2.5 werkeloos/ziektewet geweest dankzij zijn streken... Ben vreselijk bang voor die kerel dus probeer altijd alles zo luchtig en zakelijk mogelijk te houden

7. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ok, ik ga even heel bot zijn en zo bedoel ik het absoluut niet maar je zegt 'ik kan de stress niet nog eens aan', dit begrijp ik echt niet. Je doet toch ALLES voor je kind?! Ik kan me enorm goed voorstellen dat die man je helemaal kapot heeft proberen te maken en hele leven overhoop heeft gegooid en je het daar ontzettend moeilijk mee hebt, maar kan je het jezelf en je dochter ooit vergeven als je geen actie onderneemt?

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Arm kind!
    Naar de huisarts met haar en aangifte doen op het politiebureau. Élke keer!

9. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ach meis, knuffel voor jou hoor. Maar wat ik niet snap: hoe kan Jeugdzorg dit nou weer wegwuiven dan??? Is het hier in NL geoorloofd om gewoon je kind meermalen en wellicht expres te laten verbranden? Dit kan toch niet waar zijn......

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik zou denk ook politie bellen. Advies vragen. En huisarts bellen. Ook advies vragen. Vooral aangeven dat dit vaker is gebeurd en misschien mijn vraag stellen: mag je je kind, wellicht expres, gewoon meermalen laten verbranden? Vraag wat je opties zijn.

11. dekilene

dekilene Niet meer actief

Nou dan had hij aan mij een goede gehad!!!
    Kom maar op met een rechtzaak als een vader een kind niet goed beschermd!!!

12. knap

knap Niet meer actief

Oei wat een lastig dilemma! Je wilt zo te lezen ook je zelf beschermen. En er is dus al een strijd geweest. Kan het mij voorstellen dat je dat nog niet trekt. Je voelt je waarschijnlijk wanhopig op dit moment.
    Misschien zelf vanmiddag even naar je huisarts gaan en deze foto laten zien. En daar advies vragen wat te doen?

Sterkte in elk geval.

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    548
    113
    tja weet je wat het is... wij hebben makkelijk lullen. kijk ik zeg ook ophalen en naar de amk jeugdzorg weet ik veel.
    maar let wel dat er hier in nederland heel veel regeltjes en wetjes zijn en een dader hier meestal over zijn hoofd wordt gestreeld. en hoeveel verschrikkelijke verhalen hoor je tegenwoordig wel niet?? dus snap heel goed dat ts bang is.

14. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ach wat verschrikkelijk voor jou en je dochter :(
    Je ex heeft geen verstand om je dochter niet of nauwelijks in te smeren. Misschien heb je hier wat aan? bol.com | UV Sunsense - Polsband | Mooi en gezond kan je dochter zelf in de gaten houden wanneer ze ingesmeerd moet worden.

15. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lijkt mijn ex wel...... Dochter ook drie weken daarheen.
    Misschien een idee om je dochter uit te leggen dat ze zich goed met insmeren? Die van mij vraagt het nu zelf en geef (heel erg dat het moet) dit soort dingen ook expres mee

En ophalen is geen optie vermoed ik.. Als het door de rechter is uitgesproken heb je dus geen poot om op te staan. Heb er zelfs met politie begeleiding aan de deur gestaan een keer... Weet exact alle regeltjes en dus ook de valkuilen.. Het sucks

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

:$:$:$:$:$
    Vind het gewoon misdadig om je kind zo te laten verbranden!!
    En het is zo makkelijk te voorkomen. Dit is toch gewoon indirecte kindermishandeling??? Ik zou WOEST zijn!

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Absoluut erg bot en ongewenst....

Aan mijn kind denken betekend ook goed voor mij zelf zorgen... dat heb ik wel geleerd na alle ellende die wij al hebben mee gemaakt met die vent. Ik heb vaker al geprobeerd wat te doen.. maar ten koste van wat???

18. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het is makkelijk lullen van omstanders; haal je kind op, laat d'r er niet meer heen gaan etc. Maar zo werkt het absoluut niet in dit land.

Geloof me ik heb al heel wat ellende met mijn ex te verduren gehad en ben ook echt ziek als ze daar zit maar als een rechter de uitspraak gedaan heeft kan je gewoon niet anders en sta je gewoon met je rug tegen de muur.
    Een ieder die zegt dat dit niet zo is heeft het zelf nog nooit meegemaakt en er is niks zo hartverscheurends om dit soort berichten dan te krijgen van je ex, ook daar ervaring mee.

Wanneer komt ze weer thuis? Foto's wel allemaal bewaren heh, ook waarin je aangeeft dat het belachelijk is etc. Alles aan een advocaat geven mocht dit ooit nodig zijn.

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Maar goed net mijn dochter gesproken en die lijkt wel omgepraat te zijn mij vooral niks over het verbrande te zeggen.. die zegt trots dat ze bruin is en nu een t-shirt aan heeft.

Nog een leuk dingetje.. ex is dus gewoon aan t werk op de vrachtwagen... kan zo wezen dat ie de hele week niet eens thuis is.
    Ze zit dus bij zijn vriendin.. die ook al behoorlijk verdedigend overkwam aan de foon. Melody ook al erg verdedigend...

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    YouTube

Sla niet snel mijn hand tegen mijn mond...maar mijn god.....
    Spoort die wel om t door te sturen? ???

Stuur deze link ff naar m...hopelijk moet die janken!

Deel Deze Pagina