het eerste hapje komt eraan!

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door sydneys, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

vraag je bij het consultatiebureau uitleg over het eerste hapje, krijg je een formuliertje in je handen geduwd waar niet echt veel op staat dus ik stel men vragen hier :p

vandaag begonnen met s'avonds een beetje rijstebloem door de melk te doen omdat ons mannetje al een week extreem onrustig drinkt en wonder boven wonder, hij dronk het netjes op, wel ook een grotere maat speentje gekocht dus het kan ook daar aan liggen

de rijstebloem bij elk flesje of bij 1 flesje per dag geven?

zondag willen we beginnen met het eerste hapje maar hoe begin je er aan?

ik lees vaak "een banaan prakken" maar is dat niet te dik? kunnen ze er niet in stikken? warm je dat ook een beetje op of niet?

het is misschien een domme vraag maar ik wil toch die geruststelling hebben

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Sydneys,

Leuk hoor om zondag een eerste hapje te gaan geven! Een geprakt banaantje is daar zeer geschikt voor. Je kunt de banaan ook pureren met een staafmixer voor een fijnere structuur. Je hoeft fruit niet eerst op te warmen.

Door de rijstebloem is de voeding dikker en daarom lastiger drinken. Je hebt al een grotere speen gekocht, dit zal zeker helpen. Je kunt de rijstebloem toevoegen aan 1 flesje per dag.

Groet,
    Anne

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

bedankt voor je antwoord

Deel Deze Pagina