Prachtig! Ik weet dat m'n zoontje dol is op het kdv, hij vindt het een groot speelparadijs en hij is dol op de andere kindjes. Maar vandaag was echt een toppunt: in plaats van al die andere huilende kindjes die niet willen dat mama weggaat 's ochtends, wilde mijn meneertje net niet mee naar huis. Stampij dat hij maakte, ongelooflijk... Wel grappig hoor, die omgekeerde wereld Ik weet in ieder geval zeker dat hij het die twee dagen per week helemaal goed heeft daar!
Hihi, grappig! Mijn zusje werkt op een kdv (daar waar Milan ook zit) en die zei idd ook al dat sommige kindjes moeten huilen als ze opgehaald worden, ipv als ze weggebracht worden!
Hier ook een paar keer gehad inderdaad, maar ook wel eens dat hij gaat huilen als ik hem achterlaat. Het is heel erg wisselen, maar wel grappig inderdaad
Ik ben gastouder en maak het inderdaad beide mee. Sommigen willen `s morgens niet blijven, anderen willen `s avonds niet meer naar huis. En ook eentje (gehad) die het allebei niet wilde, was ook wel appart!
ik heb jaren als vrijwilliger op een creche gewerkt en daar zag je dit soms ook. eerst huilen als ze komen en dan huilen omdat ze net op gang gekomen zijn en lekker aan het spelen en weer mee naar huis moeten.
Een KDV-vriendinnetje van mijn zoon kwam laatst 's morgens aan op het KDV en zuchtte: "Hè hè, weer thuis!" Die moeder vond het best wel erg.
Hij wil wel altijd eerst goed geknuffeld worden als ik hem ophaal, maar tegenwoordig gaat hij er vaak weer vandoor als ik echt weg wil. Ook wil hij vaak terug naar een van de leidsters. Als ik hem dan vast heb gaat hij helemaal naar haar toe hangen, zodat zij hem overpakt. Dat heeft hij bij 2 leidsters. Ik ben ook altijd blij als ik hem ophaal en zie dat 1 van hen er was die dag. Heerlijk he om ze met een gerust hart te kunnen achterlaten. We hebben hem zelfs met een oorontsteking laten gaan, hij was daar vrolijker dan bij ons thuis.
mijn zoontje wou laatst ook niet mee naar huis toen we op de peuterspeelzaal waren! Echt erg! haha nou ben wel blij dat hij het daar dan leuk vind maar voelt ook wel weer heel raar dat hij dan niet meer mee wil!