Baby steeds wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetbabygirl, 18 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbabygirl

sweetbabygirl Actief lid

12 dec 2013
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ons zoontje van 5 maanden is al weken snachts wakker. Heel normaal natuurlijk als ze een keer wakker worden of willen drinken, maar hij is gerust een uur aan een stuk wakker, om vervolgens eventjes te slapen en daarna weer een uur wakker te zijn. Zo gaat het meerder keren per nacht. Het gekke, hij is niet overstuur, wil niet drinken, maar ligt gewoon te kletsen en spelen in bed. Begint af en toe te miepen, dan geven een een speentje. Het is dus helemaal niet dat we er heel de nacht mee rondlopen maar ik word en blijf er toch wakker van. Iedere kik die hij geeft hoor ik ook al ga ik er niet naartoe het begint me op te breken. Dit lijkt me ook niet helemaal normaal toch of wel? Hij heeft eigenlijk hetzelfde ritme snachts als overdag, hij slaapt niet langer als 2 uur aan een stuk en is dan geruime tijd wakker (aan het spelen). Hij drinkt om de 3 uur ongeveer, ook snachts. Heeft iemand tips om dit ritme een beetje te sturen?

2. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ligt hij bij jullie op de kamer of heeft hij een eigen kamer?

Rond deze leeftijd werd mijn dochter ook vaak 's nachts wakker en ik van haar. Toen is ze naar haar eigen kamer verhuist.

Deel Deze Pagina