Smaak rijstebloem

Discussie in 'Voeding' gestart door chani13, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chani13

chani13 Lid

25 jan 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    Hoi hoi,

Over een paar weekjes willen wij starten met rijstebloem (oefenen met lepel - niet voor langer doorslapen) en wilde ik starten met rijstebloem vanille. Mijn vriend was gisteren enthousiast en heeft gewone rijstebloem gehaald. Weten jullie of dit ergens naar smaakt of is het gewoon een verdikkings/verzadigingsmiddel?:(

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Gewone is volgens mij beter dan de vanille-variant. Vanille is allergeen (grotere kans op een allergie). Dacht ik hoor, maar ik kan me vergissen.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja hoor, je kunt gewone rijstebloem nemen. Het smaakt een beetje zoetig. Ik vind het echt té ranzig, maar mijn dochter vindt het heerlijk!

4. chani13

chani13 Lid

25 jan 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    Ik vind dat zo'n eerste hapje van de lepel wel iets extra's moet bieden (ben zelf ook een lekkerbekje:p). Iets zoetig is voor mij goed genoeg (en er zit geen toegevoegde suiker in, toch).

5. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Inderdaad het is iets zoetig maar vergeet niet dat je kleintje nog nooit iets anders dan melk heeft gehad. Dus wat er ook op die lepel zit, het is gek, het is anders en ze trekken toch wel een vies gezicht bij die eerste hap ;)

6. Imoan

Imoan Actief lid

11 feb 2009
    124
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben gister met rijstebloem begonnen en door de dietiste werd me aangeraden niet die met vanillesmaak te nemen omdat je je kindje dan al went aan zoet.

Deel Deze Pagina