Welk boekje, bloemetjes en de bijtjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door QueenC, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter vraagt er al een tijd heen hoe kindjes nu précies gemaakt worden.

Nu wil ik een boekje bij de bieb lenen hierover... Welk boekje raden jullie me aan?
    Ze is 6 en haar zusje van 4 wilt natuurlijk ook meekijken dus het liefst een boekje wat voor beide te begrijpen is.

2. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
  3. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die had ik idd gezien en genoteerd om dalijk mee te nemen uit de bieb.

Weet trouwens iemand wat ze hiermee op school doen? Vroeg ik me net af...

4. dewendy

dewendy Actief lid

17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    'De koning krijgt een kindje' schijnt erg leuk te zijn. Heb hem zelf niet gehaald, want had al een ander. Maar hij is telkens uitgeleend bij de bieb, dus zal hij wel goed zijn!

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Het boek: ik vind jou lief!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
  7. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik had een mevrouw daar om advies gevraagd... Heb er een maar jeetje dat papa bij mama naarbinnen gaat met zijn penis enz enz.. Dat heb ik maar overgeslagen net :p vindt ik niet nodig. Dat is toch té vindt ik. Maar schijnbaar normaal in die boekjes...
    Had wel verder kunnen zoeken maar aangezien de meiden uitgezocht waren en naar huis wilde vond ik het wel goed zo.

Het hele verhaal over eitjes en zaadjes luisterende ze wel naar maar of het nu uiteindelijk echt interessant was :D

De volgende keer ga ik gewoon even alleen tussendoor denk ik.

Wilde ook nog een boekje hebben waar duidelijk in wordt uitgelegd dat je lichaam alleen van jou is;) niemand mag eraan komen enz enz

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Daar heb je een heel goed boek voor, even denken wie het ook alweer geschreven heeft, het heet NEE! ha gevonden

https://www.bruna.nl/boeken/nee-9789021665795

Heb dit laatst bij de bibliotheek laten reserveren en met mijn oudste een paar keer gelezen. Maakt veel dingen bespreekbaar zonder het echt zwaar te maken of ze bang te maken.

9. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx super!

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Dit is inderdaad een goed boek over NEE zeggen. Hebben wij thuis. De kids vinden hem ook erg leuk.

Het boek: nee zeggen mag, is ook een goed boek.

Deel Deze Pagina