Dochter bijna 2 en nog steeds bijna geen haar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door shampoo, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Knorretje had ook weinig haar. Vanaf ongeveer 2,5 gaat ie heel af en toe naar de kapper. Nu is het ook nog wel dun hoor, komt vanzelf!

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dus het komt echt wel goed :D

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hihi, ja hier ook nog heel weinig haar hoor!

En inderdaad allerlei mensen die denken dat mijn meisje een jongetje is. Soms word ik daar wel een beetje moe van. Inderdaad leuke roze en paarse kleding aan en dan nog: 'Wat een schattig kereltje!:x'
    Grrrrr! Dan denk ik: als je het niet zeker weet, dan benoem je dat toch niet zo:(!

Ik hoor aan alle kanten dat je kindje heel dik en mooi haar krijgt als het juist langzaam groeit. Ach ja, we zien het wel. Kan geen pokon geven;)! Ze krijgt nu wel slag in haar haar..dat vind ik dan wel weer grappig!

4. luuus

luuus Niet meer actief

hier hetzelfde ons meisje is net drie geweest en nog heeel weinig haar. ze heeft altijd een staartje bovenop dr hoofd maar meer kan je dr niet echt mee..

nu is dr zusje geboren met een bos haar haha wel grappig maar komt vanzelf joh dat het gaat groeien

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Toen Jaime geboren was had ze veel zwart haar. Dat viel echt met 2 mnd helemaal uit. Daarna was ze kaal..en kaal...en kaal..En dat is dus lang zo gebleven. Eerst kwamen er kleine blonde haartjes terug, heel wit en heel dun, dus eigenlijk zag je nog amper haar.
    Ik denk ook rond dat ze anderhalf was of zelfs nog wel later denk ik, paar maanden voro ze 2 werd, begon het pas goed te groeien.
    Ze is nu vier jaar en heeft een prachtige bos met blonde krullen!

Komt dus vanzelf. Al het is idd niet leuk. Niks blijft ook zitten geen speldje..en staartjes...nou dat lukte pas toen ze 3 was..haha.

Deel Deze Pagina