10 uur treinreis met 2-jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MacG, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Wij gaan over 2 weken met wintersport en zijn dan 10 uur onderweg met de trein. Nu heeft onze zoon weinig geduld voor boekjes of kleuren... Meestal rent hij de trein door, en gaat 1 van ons er achteraan. Maar dat houden we natuurlijk geen 10 uur vol ;).

Hebben jullie misschien ideeen wat we mee kunnen nemen voor vermaak?

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb toen wij een reis gingen maken van 15 uur en later nog eens een vliegreis van 5 uur, kleine goedkope kadootjes gekocht bij de action/wibra/zeeman. Die heb ik ingepakt en in de handbagage gedaan. zo om de 1 á 2 uur mocht ons zoontje er 1 uitpakken en zo was hij de hele reis heerlijk zoet!

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    of je laptop meenemen met dvdtjes?

4. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    @Eva: Wat een goed idee!! En nog leuk om al die prullen te kopen ook, hihi :).

@mora: :) ja, we gaan zowieso iets meenemen om filmpjes op te kijken (telefoon of zo'n klein dvd spelertje).

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nintendo als je die hebt? Mijn dochter mag er normaal nooit mee spelen, maar op vakantie wel en kan zich er best een tijd mee vermaken. Verder vindt ze zo`n magnetisch tekenbord ook leuk.

En hopelijk slaapt hij ook nog een aantal uur :)

6. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Nou, dat slapen is een illusie denk ik.. maar we nemen natuurlijk toch de buggy mee, voor het geval dat... We zijn toch echt wel heel lang onderweg, dus misschien gaat hij toch nog wel een tukkie doen ja :).

Een magnetisch tekenbord is een goed idee, die hebben we nog niet, dus dat is nieuw en dan vanzelf extra leuk :). Ik kan er natuurlijk ook zelf op tekenen en dat hij dan zegt wat het voorstelt.

Ik heb ook zo'n mini gameboy, dat is misschien ook nog wel een ideetje, maar ik denk dat hij daar mee gaat "bellen". Hij houdt alle op telefoon gelijkende objecten tegen z'n hoofd en voert dan hele gesprekken. Maar dat is ook bezig zijn natuurlijk, hihi.

Deel Deze Pagina