Ik weet niet of dit het goede topic is.. Maar wil het even kwijt. Afgelopen 5 jaar heeft mijn zoontje heel wat ziekenhuis ellende meegemaakt, onderzoeken, ingrepen enz. Nog steeds is het niet helemaal duidelijk wat hij allemaal heeft. Dandy walker syndroom, nystagmus, lactose intolerantie is al wel bekend. Nu loopt er een nieuw soort chromosomen onderzoek en spier en huidonderzoek ivm verdenking spier of stofwisselingsziekte. Hij heeft al best wel veel tegenvallers gehad en dat maakt me nu weer zo nerveus Hij is nu nog even naar school toe maar vanmiddag word hij opgenomen in het ziekenhuis en zal hij morgen geopereerd worden en krijgt hij een gastromstoma Ik zie er als een berg tegenop.. De operatie valt op zich mee een uur.. Maar wat daarna.. De verzorging, kans op complicaties enz enz Hopelijk verloopt het deze keer allemaal goed, maar durf er bijna niet eens meer aan te denken na alle ellende die hij al heeft gehad.... Erg he. Ik heb de koffer al ingepakt en zit zo gezegd nagelbijtend de uren af te tellen tot we gaan. Helpen jullie mee duimen voor hem? Thanks alvast.
heel vel sterkte en hoop voor jullie dat het voorspoedig verloopt. zelf ben ik ook nagelbijtend bezig.. ik ben mijn spullen en die van mijn dochter aan het inpakken. kijk ook naar de klok en tel uren.. morgen wordt ik opgenomen voor een screening voor levertransplantatie. ik snap je angst goed, zeker als je la zoveel hebt meegemaakt in het ziekenhuis. Ik ga heel erg hard duimen, na veel ellende ben je wel toe aan een situatie waarin alles gewoon goed loopt en zonder complicaties. heel veel sterkte gewenst.
Wat triest dat hij al zoveel heeft moeten meemaken en nog niet klaar is met alle onderzoeken. Wat moet dat zwaar zijn voor jullie allemaal. Hoop dat er snel duidelijkheid is over wat hij precies heeft en hoe ze hem het beste kunnen helpen. Duimen zet ik vanzelfsprekend keihard aan het werk! Heel veel sterkte! Liefs!
succes vandaag!! Wat rot dat ze er nog niet achter zijn wat het is en dan hij al zoveel heeft meegemaakt. Hopelijk valt het herstel mee en ik hoop zo voor je mannetje dat het onderzoeken doen snel klaar is dat is het vervelenste vind ik altijd. Ik doe ook mee met nagelbijten en zenuwachtig zijn. Krijg om 12.00 een maagonderzoek met een nog volledig open uitkomst, maar wel al zeker dat het niet iets "kleins"is.
Dank je. Gelukkig zijn nu na al die jaren de meeste onderzoeken geweest en is het nog op een paar uitslagen wachten. En dan zien we weer verder. Nu dan morgen de operatie en over paar weken nog een operatie, dan keijgt hij een button in zijn maag. Jij ook heel veel succes en sterkte!
Ik hoop eind van de middag een tijd te horen. Hoop voor mijn ventje dat hij morgen vroeg aan de beurt is.. Ik laat het jullie weten