Dat kun je berekenen op Belastingdienst/Toeslagen en is inkomsten afhankelijk. Wij betalen volgens mij tussen de 200-300 euro netto, voor 2 kids voor 2 dagen (4 dagdelen)
Als alleenstaande mama heb ik t vd week berekend en als t goed is moet ik voor 2 halve dagdelen zelf 25 euro bijbetalen, voor 2 hele dagen opvang 55 euro ong en voor psz was t 30 euro ong voor 2 ochtenden.... rest vergoeding door belasting
Zal ik vanavond es berekenen. Was gewoon nieuwsgierig. En voor PSZ, krijg je daar ook geld voor terug? Of betaal je dat sowieso helemaal zelf?
Dit bedoel je trouwens per maand? Niet per week toch? Zal me eerst es inlezen, volgens mij stel ik domme vragen. Maar wilde gewoon even een idee krijgen.
psz hier nu nog 38 euro maar word 56 volgens mij voor 2 dagdelen en gast ouder heb ik laten uitrkenen en moest zelf 120 per naand betalen voor 2 kids en gemiddeld 43 uur per maand. elke dinsdag en kdv was iets goedkopër volgens mij. vind t toch best watmaar ja moet iets he
Maar weet iemand dat... betaal je peuterspeelzaal helemaal zelf of krijg je daarbij ook een gedeelte terug van de belasting?
Bruto voor 1 kind 720 euro per maand voor 3 dagen. Hiervan krijgen we 440 euro terug van de belastingdienst. Netto dus 280 euro per maand.
per maand is dat ... en psz weet ik nou niet meer cker of dat geheel zelf betale was of met vergoeding door belasting...
Mijn zoontje gaat 1 dag, bruto betalen wij 300 euro...netto ( wat wij zelf moeten bijleggen) is 137 per maand voor 1 dag opvang. Wij hebben een modaal inkomen
Wij nemen 4 dagen per week af, voor 2 kinderen. We betalen hiervoor 2260 euro per maand, en krijgen iets van 1300 terug van de belastingdienst. Dus 900 euro per maand netto, betalen we. Per dag per kind is dat 125 euro in de maand. Toen we één kind op het kdv hadden, betaalden we 700 euro per maand zelf. Dat was dus 175 euro in de maand voor één dag opvang. Nou werkt dit sommetje helemaal niet zo, omdat de uurprijs voor één dag per week flink hoger is dan de uurprijs voor vier dagen in de week. Wij verdienen een paar keer modaal. Psz krijg je niets van terug via de belastingen, maar het wordt vaak via de gemeente gesubsidieerd voor mensen met een laag inkomen.
ik ben wel van belgie maar vind da jullie veel betalen. ik ben wel alleenstaande en ga een 6,5 euro per dag moeten betalen en krijg dan nog terug van de beslatingen, dus ik ga niet zoveel zelf betalen denk ik. gr
ja ok, hier kan het max 24,... euro zijn per dag. tenzij je in de prive gaat daar kan het hoger gaan. zijn ze aangeslotren bij kind en gezin en gaan ze via inkomen dan is die 24 euro het max per dag en trek je nog terug.
Is volledig inkomensafhankelijk. Voor alleen mijn oudste (4 dagen per week KDV) 16.000 euro per jaar. Maar daarvan kregen we een deel (zo'n 30-40%?) terug van de belasting. Het is heel lastig te zeggen hoeveel je nu echt per dag betaalt. Eerlijk gezegd heb ik echt geen flauw idee hoeveel we nu kwijt zijn voor beide kindjes, maar is een groot deel van mijn salaris.. Best wel erg eigenlijk want ik wil graag werken.
ligt erg aan je inkomen. Zie hier ook antwoorden bij gemiddeld inkomen van 80 tot 130 euro. Dus je moet het echt zelf berekenen, want een verschil van 50euro is toch best veel. Wij verdienen misschien net iets boven gemiddeld en betalen ook zo'n 130e 1 dag/1 kind.