Mijn dochter van bijna 3 1/2 is de laatste tijd erg moe. Bijvoorbeeld: vrijdag heeft ze tot half 11 geslapen, zaterdag heb ik haar om 11.15 wakker gemaakt en vanmorgen ook tot 9.30. Overdag slaapt ze niet meer (al 1 1/2 jaar niet meer) en ze gaat gewoon op tijd naar bed. Evengoed klaagt ze overdag ook nog dat ze moe is. Ik lees op internet dat meer kinderen van haar leeftijd dit hebben door de groei, maar zo erg? Herkent iemand dit?
Het lijkt me niet echt normaal, zeker als ze dit eerder nooit had. Hoe lang heeft ze er al last van? MIsschien wordt ze gewoon ziek, zou kunnen. Maar als ze er al een tijdje last van heeft, zou ik dr bloed eens laten onderzoeken (pfeiffer misschien?)
Meisje hier heeft ook zo'n fasetje gehad, overdag steeds op de bank of het vloerkleed gaan liggen en zeggen dat ze zo moe was. Is toch gewoon overgegaan. Achteraf dacht ik misschien toch een virusje oid want vriend en ik hadden het ook even.
Mijn dochter heeft dat ook gehad inderdaad (van 3,5 tot bijna 4 jr) en is die periode ook flink gegroeid. Hoeft dus niets betekenen, maar hou gewoon even in de gaten of er nog meer opvallende dingen bij komen.
Meisje hier ook hoor. Vorig jaar rond deze tijd hetzelfde, ook net de griep achter de rug. Eten gaat dan vaak een klein tijdje moeizaam, maar dit is gelukkig alweer bijgetrokken En ik heb het ook wel eens...
Onze dochter heeft het vorig jaar ook en tijd gehad, duurde echt een paar weken... Steeds moe en heel erg hangerig. Bleek uiteindelijk toch een groeispurt. Ik zou het even aankijken, wanneer het langer gaat duren kan je de HA even bellen voor een afspraak /advies.
Misschien pfeiffer? Mijn zoontje had dit ook. De artsen zeiden steeds dat hij de symptomen niet had, maar achteraf bleek het uit bloedonderzoek toch pfeiffer te zijn. Als de moeheid aanhoudt, toch even laten testen?