Onze oudste zoon wordt binnenkort 3 jaar en we hebben geen idee wat we hem voor cadeau kunnen geven, hij heeft al zoveel. Hij heeft al een fiets (waar trappers aankunnen, wordt nu nog gebruikt als loopfiets), skelter, groot speeltoestel buiten, traptractor, keukentje, werkbankje, heel veel duplo (ook trein), bruder tractoren en wat toebehoren, etc. Het liefst geef ik een praktisch cadeau, kosten maximaal 100,-, mag ook tweedehands zijn. Hebben jullie ideeën? Zelf kom ik niet verder dan een kinderstoeltje (oude is kapot) of een fototoestel (zoon is gek op foto's maken en foto's kijken), maar beide vind ik het eigenlijk net niet. Lastig... van die kinderen die al zo veel hebben (heel veel hebben we overigens gekregen hoor).
Ik heb mijn zoontje een werkbank kado gedaan maar zie dat jou zoontje die al heeft. Leuke trein baan van chugginton?? Een idee om je zoontje zelf wat uit te laten zoeken?
Trampoline, evt via marktplaats? Een waterbaan (snap je wat ik daarmee bedoel?) Een grote jongens slaapkamer? Fotocamera van kidizoom? Zitten ook spelletjes op en allerhande opties om je foto's te versieren Uitbreiding van Lego/duplo
Hij heeft ook al een houten treinbaan en de duplotrein (2x met de nodige uitbreidingen), dus nog een treinbaan erbij vindt ik een beetje zonde. Als ik aan hem vraag wat hij wil hebben voor zijn verjaardag dan zegt hij 'combine', maar deze heeft hij al van de Sint gekregen. Als ik dan vraag waarom hij die wil hebben terwijl hij er al een van de Sint heeft gekregen dan zegt hij dat hij er ook een voor papa en mama wil zodat we samen kunnen spelen, de schat. Maar goed, 2 van die dingen zie ik niet zitten.
Waterbaan is idd ook wel een idee, maar vindt het wel leuk als hij meteen met zijn kado kan spelen/gebruiken. Grote jongenskamer heeft hij al. Meer duplo vindt ik een beetje zonde, we hebben al zo veel. Die fotocamera ga ik wel naar kijken, dat klinkt wel leuk! Trampoline ben ik niet zo gek van, ongeveer al mijn 10 nichtjes en neefjes hebben weleens wat gebroken dankzij zo'n ding.
Hier krijgt hij zaterdag voor zijn verjaardag een storio 2 Hij wil steeds spelen met mijn telefoon, maar ik heb dat liever niet. Dus dacht dit vind hij vast wel leuk.
euh,, misschien raar maar niks. Hij heeft al veel en in mijn oren hoeft hij dan niks te krijgen. Dus ik zou zeggen stort het geld op een spaarrekening. Daar heeft hij misschien meer aan dan dat hij nu iets krijgt waar hij eigenlijk niet naar kijkt. Of misschien niet direct voor hem maar een abonnement voor jullie op de dierentuin, een pippoblad?
Heb er ook al aan zitten denken hoor, om niets of een kleinigheidje te geven, maar dit is het eerste jaar dat hij zich echt bewust is dat hij jarig is. Hij heeft het er nu al telkens over, vraagt hoeveel nachtjes hij nog moet slapen, etc. en dat vindt ik het toch niet zo leuk dat hij geen kado krijgt. Ach ja, we hebben nog anderhalve week de tijd om wat te verzinnen.