vraag over storio

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lilo77, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk erover om voor onze dochter die 4 wordt een storio voor haar verjaardag te geven. Wat zijn jullie ervaringen en kun je er ook gewoon zelf gedownloade spelletjes op zetten of zijn het echt de spelletjes die je erbij kunt kopen?

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Persoonlijk vind ik hem heel erg tegenvallen.
    Mijn zoontje heeft er één, maar je kan er dus geen gedownloade spellen opzetten wat je bij een tablet wel kan doen.
    Je krijgt er een cd bij en hier staan verhalen, liedjes en spelletjes op welke je dan vervolgens kunt kopen.

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik vind het een mooi ding, maar onze kinderen doen er nauwelijks iets mee.
    Een gewone tablet was beter geweest.

4. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Wij hebben twee storio 2's. Wordt hier intensief gebruikt. Het lijkt mij allemaal wat simpel, maar de kids hebben de grootste lol.
    Verhaaltjes lezen, spelletjes doen. Zij vinden het prachtig.
    Tekeningen maken, foto's/filmpjes (wel hele slechte kwaliteit trouwens).
    Staat hier al twee jaar garant voor veel plezier.
    En of het te simpel is? geen idee. Mijn oudste van 5,5 is HB en die vind de spelletjes ook erg leuk. Al moet ik wel zeggen dat sommige spelletjes geclassificeerd voor 7-9 jaar ook zeer geschikt zijn voor kids van 4.
    Je kunt er wel spelletjes voor downloaden, maar daar moet je wel voor betalen en is absoluut niet te vergelijken met een app-store en veelal van hetzelfde kaliber. Wij hebben veel van marktplaats gehaald, originele spellen.
    Ik weet trouwens niet hoe het zit met de storio 3. Die is net even anders, maar wij waren al voorzien.
    Sommigen vinden het niks, hier is het een hit.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus. Na een paar uurtjes spelen hebben geen van de kinderen het ding ooit weer aangeraakt. Ik zou een (tweedehands) iPad kopen.....:)

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hier een groot succes! Ik vind het leerzamere dan een tablet, en je hebt geen WiFi nodig. Spelletjes moet je kopen, maar kisten maar 3.- ofzo.
    Met de storio 3 kun je met WiFi berichtjes naar familie sturen, super grappig! Wii zijn der blij mee

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij hadden de Storio 2 maar hebben 'm verkocht en er een Ipad voor terug gekocht, veel succesvoller...en goedkoper.

Deel Deze Pagina