WAT voor een POP !

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door allstar, 31 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    ik als jongens mama heb totaal geen verstand van poepen en meisjes dingen… Nu hebben wij volgende week een verjaardag van een klein meisje ....
    wat is leuk om te geven wat met poppen te maken heeft ?!

Er zullen hier vast wat ervaren moeders zijn die goede tips geven :D

Bedankt alvast !!! :thumup:

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hoeveel wil je uitgeven?
    Hoe oud wordt ze?

Je kunt een pop geven, eventueel van stof voor een baby/dreumes. De Haba poppen vielen bij mijn dochter goed in de smaak.

Voor iets oudere kinderen een poppen stoel/poppenbed/etc.

Ook komen poppenkleertjes altijd goed van pas.

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Een poppendraagzak.

Nog geen ervaring met poppen trouwens. Dochter heeft wel een zachte van haba, mooi popje, maar ze doet er nog niet zoveel mee.
    Ik ben zelf helemaal geen poppenmama.

Maar m’n zoon stopt z’n knuffels wel graag in de draagzak.

4. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Ik zou eerst even voorzichtig polsen of een pop wel leuk is, hier 3 meiden en de popenberg is enorm aangezien iedereen er van uit gaat dat ze een pop wel leuk vinden. Zelf zou ik dan eerder voor een poppenstoeltje, een poppenbuggy (inklapbaar dus makkelijk opruimen) of een bedje gaan. Ook een draagzak of een fietsstoeltje kan leuk zijn maar dat ligt ook weer aan de leeftijd.

5. Neilia

Neilia Niet meer actief

- poppendraagzak
    - bedje
    - buggy
    - badje incl accessoires
    - speentje
    - poppenluiers (ik koop zelf kruidvat maat 0 voor babyborn)
    - schoentjes
    - kleren
    - wipstoeltje
    - eetstoel

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hoe oud wordt ze en wat voor meisje is het?

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Een beetje pop is al best duur, denk voor een basis pop zonder "functies" al snel aan een euro of 20. En qua accessoires wisselt het natuurlijk per pop wat erbij past. Weet je wat voor pop ze al heeft?
    Dochter heeft een baby annabell, en die past babykleertjes maatje 50 en kan in de standaard poppenbuggy etc, maar een baby born bijvoorbeeld is alweer een stuk kleiner (En alles waar baby born op staat is duuuurrrrr) Voor een pop die niet plast, heb je geen heel pak luiers nodig. Een passende speen, voor elke pop anders, zit er vaak al bij. Een poppenbedje leuk, maar meer dan 1 heb je niet nodig.
    Echte afrader: een pop die eet/poept! Dan heb je een of ander bloem-achtig papje dat je naar binnen kan lepelen en er net zo aan de andere kant weer uit loopt. Je raadt het al, onbereikbaar slangetje binnendoor vies met bloempapje, en schoonmaken is zo'n ramp dat die functie toch weinig gebruikt zal worden. En niet schoonmaken wordt waarschijnlijk bijzonder ranzig.

8. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.952
    14.996
    113
    Bij trekpleister hadden ze frozen buggy's voor 7.99 ofzo. Super handig, ziet er geinig uit, inklapbaar en weinig geld.

Mijn dochter heeft nu 5 poppen gekregen (en op zolder liggen mijn oude poppen die mn moeder bewaard heeft) en het is eventjes leuk maar kijkt er werkelijk waar niet meer naar om na 3 weken dus die verhuis ik zo naar zolder. Die buggy daarentegen die gaat t hele huis door, met drinkflesjes, met hammy de hamster, met nijntje...een sinaasappel (wat zij stug appel blijft noemen).

Deel Deze Pagina