Me dochter slaat!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eden28, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    ze slaat dus uit frustratie! Ik pik dat absoluut niet. Vandaag bij de speeltuin heeft ze een jongen een klap in zijn gezicht gegeven omdat hij erbij kwam om te spelen. Heb haar streng toegesproken en haar weg gehaald. Wat moet ik hier nou mee?

2. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Blijven corrigeren, blijven uitleggen.

Op deze leeftijd kunnen ze zich verbaal nog niet uiten, dus doen ze dat vaak fysiek.

3. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zetten ons zoontje op een strafstoeltje. We halen hem dus weg uit de situatie en laten zo weten dat dit gedrag gevolgen heeft voor hem. Dit is zomaar een klein minuutje maar voor zo'n mannetje toch behoorlijk indrukwekkend. Komt hij er zelf vanaf zetten wij hem zonder iets te zeggen terug op de stoel. Totdat hij dat minuutje heeft gezeten, en dan halen wij hem eraf en zeggen nogmaals dat hij niet mag schoppen of slaan. Een kus en een knuffel en het is weer goed.

Eerst dacht ik dat hij te jong was hiervoor maar hij snapt het dondersgoed. Zijn we ergens anders zetten we hem gewoon op zijn kont in de hoek bij gebrek aan een stoeltje hihi. Ons zoontje is 1,5 trouwens

Deel Deze Pagina