dochter binnenkort 1 jaar kan geen leuk speelgoed vinden..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kiddie, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hooihoi allemaal bedankt. Adi een loopwagentje dacht ik ook al aan ja. Een bal hebben we al, boekjes mag ze nu al mee spelen. De vormenstoof zit al in die koektrommel. Ok puzzeltjes en duplo dus ook. Bedankt allemaal!

2. Portressa

Portressa Lid

3 nov 2010
    12
    0
    0
    ballenbak van de aldi voor 2 tientjes echt super....

3. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    little people is hier echt een hit. Ze heeft daar ook dingen van gekregen voor haar eerste verjaardag.
    ook de zebra step van vtech is een hit. Ze sleept dat ding het hele huis door.

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Mijn dochter kreeg voor haar eerste verjaardag een loopfietsje, was meteen een hit! Ook de boerderij van Little people vond ze direct leuk.
    Een maandje later speelde ze volop met o.a. poppen en duplo. En nu heeft ze een mini-keukentje, echt een dreumeskeukentje zeg maar (fijn dat ie zo weinig ruimte inneemt), is ook erg leuk.

5. Willeke1987

29 jan 2009
    87
    0
    6
    Vrouw
    hiero little people speelgoed
    de ark van noach van vtech
    loopauto maar daar gaat ze met 2 voeten op staan dus is best eng maar daar komen ze gauw genoeg achter :eek:
    stapelbekers en een speeltentje van de prenatal die NU in de aanbieding zijn bij de hema voor 17 euro geloof ik.
    ik heb ook krijtjes gekocht en een kleurboek, lekker krassen en je hebt van die krijtjes die uitwasbaar zijn enzo. wel bijblijven want ze schijnen lekker te zijn. ik doe haar gewoon een speentje in der mond zodat ze die krijtjes er niet in doet :p een hele ervaring hoor kleuren:p en ik heb ook nog zo'n pop gehaald met een lampje in het hoofd, voor in bed.

6. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hee Willeke die pop heb ik ook, schattig he. Ik hoopte dat ze m zelf aan kon doen, maar nog niet! Stapelbekers zijn hier ook favoriet. Kleurtjes...hmm moet er nu nog niet aan denken maar tegen die tijd misschien wel?!

7. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    @ Storm
    Zag de tractor op de jonge gezinnenbeurs staan en heb hem direct gekocht voor onze zoon. Het ding is echt in 1 woord GEWELDIG!

Bedankt voor de tip!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou wel gaan voor spulletjes die over een paar maanden of een half jaar leuk zijn. De ontwikkeling gaat razendsnel namelijk. En bij 1 jaar hebben ze zelf nog niet zo door wat jarig zijn is, dus ze zal ook niet teleurgesteld zijn als ze iets krijgt waar ze nu nog weinig mee kan.

Zo hebben wij een fiets uitgesteld tot de 3e verjaardag, maar hadden we beter een jaar eerder kunnen doen. Achteraf wel jammer...

Deel Deze Pagina