Fijn dat ze weer geplast heeft en ook weer huilt met tranen! Fijn dat ze de cola drinkt, al kan ik me helemaal voorstellen dat je dat niet echt super vindt. Nood breekt wet! Beterschap met jullie meisje, hopelijk knapt ze nu écht op!!
Owjee klinkt als Norovirus. Mijn zoontje is pas herstelt van de buikgriep. Gelukkig heeft je dochter geplast en tranen gehuild. Ik werd er ook hopeloos van... Maar gelukkig is het goed gekomen en drinkt en eet hij weer als voorheen en heeft hele volle plasluiers. Heb tijdens de buikgriep ook zoveel mogelijk ORS gegeven en ipv fruithapje babykwark (Nestle en Olvarit). Dat is wat milder en minder zuur.
Babykwark mag ze niet ivm KMA. Hebben wel kwark van alpro. Niet gegeven omdat ik twijfel of ze niet ook op de soja reageert. Melkproducten is even geen optie. Misschien rijstemelk proberen. Maar eerst zorgen dat ze vocht binnenhoudt en dan verder zoeken.
Goed nieuws!!! Ze heeft vandaag 2x normaal gepoept!!! De laatste keer nog wel terwijl ze in de douche zat. Heb dus ff flink kunnen poetsen, maar dat geeft niet. Ze danste ook weer mee met de liedjes van Sesamstraat.
Hier idem , huisarts belde vanmiddag en bij mijn dochter is idd het norovirus gevonden . Houd het goed in de gaten . Het gaat vanzelf over zeggen ze Liefs