dochter bouwt af maar ik wil nog niet stoppen!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Noeska, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar ze drinkt 's nachts nog stelselmatig toch, als ik je goed begrijp? Dus met die voedingen erbij kom je dan toch zat aan de 500 cc?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier drinkt ze niet zoveel per keer en zou ze misschien met 4 voedingen de 500cc halen.

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb echt geen idee hoeveel mijn dochter per keer drinkt... zelfs geen schattingsgevoel. Ze drinkt overdag ook best weinig (kort vooral), ik leg haar wel nog regelmatig aan maar soms is het nauwelijks 5 minuten en dan wil ze al weer verder spelen. Nu drinkt ze 's nachts nog wel stelselmatig dus maak me geen zorgen over mijn productie.

Ik weet dat kolven geen goede graadmeter is, maar met een handkolf krijg ik na 15 min. hoogstens 150 cc. En mijn dochter drinkt misschien (overdag) maar 3 a 5 minuten en is dan voldaan... verschilt dat echt zo enorm?

4. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ja over het algemeen komt ze snachts nog wel 1 of 2 keer, maar dan drinkt ze echt een paar slokken en valt weer in slaap, heb vaak nog nieteens een tsr voordat ze weer in slaap valt dus dat schiet qua melk hoeveelheid niet echt op. Uit de fles drinkt ze over het algemeen max 130 cc, dat zal uit de borst wel meer zijn maar ik geloof nooit dat dat tientallen cc's scheelt.

Deel Deze Pagina