Dochter Brad en Angelina wil jongetje zijn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Mac, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nee hoor mijn meisje is een meisje en dat blijft ze ook.
    en nee ik heb niks tegen homoseksualiteit.
    Maar ga het ook zeker niet aanmoedigen.

Wat is dat toch dat als er iemand een andere mening heeft.
    Dat je dan je gedachten en horizon moet verbreden? ?

Ik mag toch zeker zo denken. .

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Natuurlijk mag iedereen een andere mening hebben. Maar dit is niet iets waar je een mening over kan hebben. Het is gewoon wat het is. Of iemand man of vrouw is heeft met meerdere factoren te maken dan alleen wat tussen hun benen zit. Onder andere door hormonen. Bij de meeste mensen is dit goed geregeld en komt het geslachtsdeel overeen met de hoeveelheid hormonen die iemand aanmaakt. Soms gaat het fout, en zit iemand in het verkeerde lichaam opgesloten.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik leef in nl. Hier heb ik recht op de vrijheid van meningsuiting.

Ik vind het gewoon Bull om een meisje een jongen te laten zijn.
    nee je bent geboren als meisje klaar. Als je een jaar of 18 bent mag je doen wat je wilt maar niet nu je een jaar of 5 a 6 bent. Kom is op hoe kan je een kind laten beslissen. Je weet niet eens of ze het serieus bedoelen of het een fase is.

Dan kunnen jullie nu wel zeggen dat het kindje er zeker van is dat het ongelukkig is blablabla.
    maar nee dat is niet zo. Als kind zijn dram je altijd door tot je hebt wat je wil. En hoe langer je nee zegt of er over blijft praten. Hoe meer het kind het wil hoe meer ze gaan drammen.
    en zo ga je dus zien dat ze.ongelukkig worden omdat ze noet krijgen wat ze zo graag willen.

nee ik kan er niet bij dat dit iets is als aangeboren.
    En ja das mijn mening.
    en ja die mag ik hebben.en uiten.

Al die moraal ridders hier die het allemaal zo goed weten.
    alsof jullie altijd alles goedkeuren.

4. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik vind het ook nogal jong om gelijk haar die keuze maar te geven, laat het lekker los en laat dat kind gewoon kind zijn ipv jongen of meisje. Ze is nog zo jong, ze heeft nog genoeg tijd om te bedenken wat ze met de gevoelens moet als ze wat ouder is. Je hoeft een meisje echt niet perse jurkjes en lange haren te geven, maar om nou gelijk van een jongen te spreken vind ik nogal ver gaan wanneer je de puberteit nog niet eens hebt bereikt.

5. penseel

penseel Niet meer actief

Je mag een mening hebben.

Maar als je gaat strooien het ligt aan de opvoeding. Dan heb je niet alleen een mening naar een verkeerde beoordeling.

Je zegt leeft bin Nederland besef. Dat we dan van geluk mogen spreken dat mensen hier kunnen zijn met wat ze zijn.

Angt is een slechte raadgever.

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Echt heel gaaf hoe ze er mee omgaan! Het zou me verschrikkelijk lijken voor het meisje om haar verplicht te steken in roze prinsessenjurkjes

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Goldsword precies wat ik bedoel.

dat kan niet je kan een klein kindje niet serieus nemen.
    daarom zei ik kom maar terug als je 18 bent.

straks blijkt het allemaal niet zo te zijn. Hebbben brad en angelina het gedaan. Kijkt ze terug op haar vroegere foto's en nieuwsberichten. En dan krijg je weer. Hoe hebben jullie me zo laten rondlopen. Waarom zeggen de berichten dat jullie 100% achter me stonden. Wilden jullie geen dochter blabla.

mensen kom op denk reëel.

Mijn opa en oma zijn helaas overleden.
    Maar geloof me het woord transgender komt bij hun niet voor in de dikke van dale.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Penseel dit is het 2de bericht waarmee je met angst komt?

Denk je dat ik.angstig ben.?

Zie jij de foto van mijn meisje.
    Ik heb totaal geen reden om angst te hebben. Als er iemand een meisje meisje is. Dan is zij het wel. En nog eens een prachtig meisje ook.

9. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik ben het hier wel mee eens!
    Vind het ook vrij jong om te beslissen dat je een jongen wilt zijn terwijl je als meisje bent geboren (en in mijn ogen is ze nog steeds gewoon een meisje, verkleed als een jongen).
    Misschien heeft babyhope het een beetje bot geformuleerd, maar ik vind dat ze wel een punt heeft.
    Zou het eerlijk waar verschrikkelijk vinden als mijn zoon over een paar jaar graag jurkjes aan zou willen..

10. penseel

penseel Niet meer actief

Niet om je eigen kind. Nou mijn meisje heeft een tutu nu aan hoor maak je maar niet druk

bedoel angst voor het onbekende. Angst om iemand te ontmoeten die transgender is en dan er achter komen dat het normale mensen meer in de kant.

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nee ik heb daar geen angst voor hoor.

vind het zo jong gewoon echt niet kunnen.
    dat kun je niet serieus nemen

12. penseel

penseel Niet meer actief

Mensen anders geaard weten het ook al rond 11/12 jaar en soms jonger!!

Als het zo duidelijk is.!!

Je voorkeur staat vast van af je geboorte. Dat jou opa en oma het niet in hun woorden boek konden vinden betekend niet dat het 100 jaar gelden ook niet al bestond.

Dan krijg je die verklede mannen als vrouw. Piep show.s.
    Het heeft altijd al bestaan net zo als anders geaard zijn ook altijd bestaan heeft.

De ontwikkelingen zijn niet meer te stoppen en gelukkig ook maar. Over 100 is het normaal. Net zo als anders geaard zijn ook steeds normaler word.

Hopelijk. Ik ben een open geest ruimdenkende.

13. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik vind de dochter van brad en Angelina, allereerst een heel mooi kind,

maar haar nu op deze leeftijd al de keuze vrij laten om zich als een jongen te kleden, nee dat had ik niet gedaan, misschien pas na dat hij of zij in of na de puberteit is,

hoe ik zelf zo reageren als mijn kinderen zich niet thuis voelen in hun lichaam, pff dat weet ik niet,

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het prachtig!

Nee je kinderen met dwang kleden omdat mama vindt dat 'het zo hoort' 😔

15. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Stoere meisjes kleding had ook een optie geweest. Ik hield als kind ook niet van rokjes en poppen.

16. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Ik denk dat de ouders in dit geval erg goed met het kind meegaan. Wil je net zo'n pak als je broers aan? Waarom niet? Wil ze over een tijdje iets anders aan, bijvoorbeeld een jurk of iets anders meer meisjesachtig, dan is dat vast ook geen probleem.

Dat hele gedoe al met die kleding, meisjesachtig/jongensachtig, lekker belangrijk. Wat maakt het uit als een kind wat anders aan wil. Laat lekker!

Want het lijkt me ook niet makkelijk om als vrijdenkende mensen uit te leggen aan een kind waarom zij die broek en dat jasje niet aan mag. Want je bent een meisje??? Dus het mag niet PUNT. Klinkt, vind ik, als een weinig logische uitleg. Puur op basis van geslacht iets niet mogen ...

17. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    #37 MyMiracle, 24 dec 2014
    Laatst bewerkt: 24 dec 2014
    Babyhope, natuurlijk mag je een mening hebben.
    Maar met je 'het is gewoon onzin' en je 'een meisje is een meisje en een jongen een jongen' schrijf je het feitelijk op, terwijl dit gewoonweg niet klopt!

Feit is dat er doormidden van allerlei onderzoeken aangetoond kan worden dat iemand in een verkeerd lichaam zit. Geestelijk jongen en lichamelijk een meisje of andersom. Dit is een 'fout' in de ontwikkeling van een mens, van bevrucht eicel tot volledig mens. Net als elke andere aangeboren aandoening/handicap.

Waarom wordt iets zodra het, onder andere, geestelijk(psychisch) is zo snel afgeschoven op opvoeding, invloeden van de omgeving enz.? Natuurlijk is dit (zo denken we nu nog en zal in gevallen ook zo blijven) vaak de grootste oorzaak van psychische problemen, maar zeker niet altijd. Uit onderzoeken blijkt juist steeds meer dat gedragingen enz. Door de aanleg en de manier van functioneren van de hersenen komt(delen die niet goed functioneren en andere delen die juist "te veel" werken).

18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik vind het jammer dat zoveel celebs ten bate van hun carrière hun (jonge) kinderen menen te moeten blootstellen aan de pers. Hoe vaak zie je niet dat het voor sommige kinderen op latere leeftijd nadelig uitpakt, met soms tragische gevolgen?
    Fijn dat ze er zo 'openhartig' mee omgaan, maar het zou voor de kinderen wellicht beter zijn als ze hun gezinsleven binnenshuis hielden i.p.v. openbaar te gooien aan de rioolpers.

19. mumija

mumija Niet meer actief

Hier ben ik het helemaal mee eens.
    Dat meisje draagt nu al een dubbele rugzak mee. Nu is het nog een kind, maar nu ze er zo openlijk mee om gaan zullen de spotlights nog meer op haar gericht blijven.

20. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    #40 Berte, 24 dec 2014
    Laatst bewerkt: 24 dec 2014
    Ik vind haar een knap kind, al de goede looks van de ouders gecombineerd.

Verder snap ik de discussie niet zo, zij wil jongenskleren aan, prima toch? Daarmee is toch niets beslist? Ze ziet er prachtig uit en blijkbaar hoort het bij de opvoeding dat ze zulke keuzes mag maken.

Hoe ze zich gaat ontwikkelen? Dat weet niemand, misschien wordt ze een hij, misschien ook niet, dat zal de toekomst leren. Ik denk echt niet dat die keuze beïnvloed wordt door het dragen van jongenskleding. Zelfs al zou ze in het verkeerde lichaam geboren zijn, dan nog is het aan haar om de keuze te maken hoe daarmee om te gaan. Ik ben er wel van overtuigd dat er niet voor niets gesproken wordt over "in het verkeerde lichaam geboren", je bent ermee geboren of niet.

Het is alleen jammer dat een kind zo blootgesteld wordt aan de pers, Angelina heeft ook heel persoonlijke dingen gedeeld en dat is haar goed recht, maar kinderen horen niet op te groeien in de schijnwerpers. Wat dat betreft ben ik het helemaal met Whysteria eens.

Deel Deze Pagina