Dochter Brad en Angelina wil jongetje zijn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Mac, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Dat vind ik ook jammer. Discussiëren is nou juist leuker als mensen ook een andere mening hebben, het gaat er ook niet om, om een ander te overtuigen van het eigen gelijk. Maar juist de eigen denkbeelden te verduidelijken, hoe je tot een bepaalde conclusie bent gekomen enzo. Niet alleen maar ik vind, maar ik vind omdat. En als een mening gegeven wordt moet je er rekening mee houden dat men daar ook weer een mening over mag hebben.

Ik heb ooit een artikel gelezen over dooddoeners binnen een discussie, waaronder dus de "dit is mijn mening dus het is voor mij gewoon zo" en de cirkelredenatie (ik vind omdat dus daarom vind ik). Ik vind dat juist over dit soort ethisch moeilijke dingen gediscussieerd kan worden, maar dat dan wel de regels in acht genomen moeten worden anders wordt het een ordinaire scheldpartij.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Eensch! Nu beweert Babyhope dat de aarde plat is terwijl de anderen haar vertellen dat inmiddels door wetenschappers bewezen is dat de aarde rond is. Babyhope blijft alleen maar zeggen dat zij van mening is dat de aarde plat is ;) en dat zij heus wel een andere mening mag hebben ;)

De link kan ik helaas niet openen, ben zeer geïnteresseerd in dit onderwerp omdat ik in mijn werk ook soms met jongeren te maken heb die kampen met transgenderseksualiteit. Straks de Mac maar ff aan zetten ;)

3. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    weer eens :)

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
  5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik kan maar 1 ding zeggen over jou manier van discussiëren

drogredenen

6. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Ik zou in de 1e instantie niet staan te springen als 1 van mijn kinderen met zulk soort gevoelens naar buiten zou komen. Ik zou denk ik ook eerst in de ontkennende fase terecht komen
    Je hebt je kind toch als zoon/dochter gekregen en moet nu misschien daar wel afscheid van gaan nemen. Een soort rouwproces dus.
    Ik denk dat het ook angst voor het onbekende is, je weet niet wat je te wachten staat.
    Maar aan de andere kant, je gaat toch kapot als je ziet dat je kind ongelukkig is.
    Het lijkt mij heel moeilijk....

7. tuc

tuc Niet meer actief

nou op zo'n manier discussieren: het is gewoon mijn mening (dat de aarde plat is bv) daar wordt ik zooooo moe van. Je kunt niet alles onder de noemer 'eigen mening' plaatsen...dat kan gewoon niet. Je bent dan ook klaar met discussieren...zinloos en zooo frustrerend aaaaaarg

8. tuc

tuc Niet meer actief

Maar hier op het forum heb ik dat ook met de zin: "maar voor mij voelt het goed". Tja daar kun je dan niks meer mee...ook al beweren heel veel onderzoeken het tegenovergestelde.

9. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Dan zit er ook geen enkele opnening in. Net als irl mensen vooral zichzelf graag horen praten en als je dan observeert twee mensen dus een volkomen eigen gesprek met anderen kunnen hebben ;) Dan zie ik de zin van het communiceren eerlijk gezegd ook niet in, kan je net zo goed tegen een cavia aan babbelen.

10. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Ik zou ook absoluut niet blij zijn, juist verdrietig. Je wilt toch niets liever dan dat je kind "normaal" gelukkig is. Het pad dat dan gekozen wordt heeft zoveel obstakels en gevaren. Maar ik zou dat nooit aan haar laten merken omdat het haar weg is om te bewandelen en niet het mijne, het enige dat je kan doen is er onvoorwaardelijk zijn. Ik zou tzt wel aangeven dat ik toch wel graag kleinkinderen had gewild, of denk ik daar nu al te vroeg aan ;)

Deel Deze Pagina