We willen in september een weekje weg met de kleine man. Nu zaten we aan centerparcs te denken. Lekker makkelijk met een baby. Aangezien we al 5 jaar niet meer op vakantie zijn geweest zeiden een hoop mensen dat we met Joah gewoon lekker naar het buitenland moeten. Nu is reizen met een baby voor mij geen probleem, maar ik ben bang dat de warmte hem niet goed doet. Ik weet niet wat de temperaturen in september zijn. Heeft iemand tips voor leuke landen / adressen / dag-uitjes waar we met een baby van 7 maanden heen kunnen? Ik hoor trouwens ook vaker dat mensen naar de Ardennen of de kust in Belgie gaan. Ben hier zelf nog nooit geweest. Iemand hier ervaring mee?
Joh als jullie eigenlijk naar Centerparcs willen, lekker gaan.. Beetje zwemmen, beetje wandelen enz. kei leuk toch! Landal Vennenbos is ook heel erg leuk en over het algemeen iets goedkoper dan Centerparcs.
onze dochter was 7mnd toen we naar het gardameer gingen. ik vond het heerlijk en zij deed het goed, we hadden een caravan gehuurd. wij kregen juist commentaar dat we dat deden met een baby dat was zielig. maar ik ga niet mijn leven helemaal aanpassen omdat ik een baby heb. daar haar ritme aangehouden maar sommige dagen ook niet, en met de reisdagen rustig aangedaan. we zaten begin september daar en het was heerlijk weer niet te warm en niet te koud en ze is regelmatig ook mee het meer in geweest. maar voor een baby hoef je natuurlijk niet naar het buitenland, dat doe je voor jezelf. centerparcs is ook hardstikke leuk en relaxed met een baby. kijk wat jullie zelf willen, met een baby kan bijna alles vind ik.
Die stond bovenaan mijn lijstje! Midweek incl 3 hondjes die mee komen en incl. ontbijt en avondeten in de plaza -> 500,- vind ik best nog meevallen toch?
Over het Gardameer hoor ik heeeel veel positieve verhalen, helemaal niet aangedacht nu ik zelf een lijstje aan het maken ben Alleen zijn wij niet echt caravantypes dus even kijken of er hotels in de buurt zijn. Oja, om wat meer duidelijkheid te scheppen: we zijn al 5 jaar niet op vakantie geweest en de komende ?... jaren zal dit waarschijnlijk ook niet gaan als er financieel niets veranderd. Zodoende dat veel mensen zeggen dat we er dan nu juist van moeten profiteren nu we eindelijk op vakantie kunnen door naar het buitenland te gaan i.p.v. in NL te blijven. Eigenlijk willen we ook graag naar het buitenland maar ik ben bang dat hij niet goed met het weer kan omgaan.
Gewoon met het vliegtuin naar Europese bestemmingen als, Mallorca, Spaanse kusten, Griekse eilanden, Algarve.. Is hier prima gegaan, maar wij hebben wel een erg makkelijk kindje. En ze vliegen nog gratis, vond ik een groot voordeel. Ik ga wel op vakantie voor het mooie weer, dus het is voor ons ook wel van belang verder weg op vakantie te gaan. Een vakantie aan de Franse of Italiaanse kust, als je ver rijden geen probleem vindt? Daar kijk ik ook regelmatig na en kom dan leuke bestemmingen, campings, appartementen tegen. Campings zijn echt spotgoedkoop buiten het hoogseizoen!
Wanneer gaan jullie precies, eind september is wat aangenamer qua temperatuur. Misschien zouden jullie daar nog rekening mee kunnen houden en dan gewoon het vliegtuig pakken. Maar een kindje kan heus wel tegen de warmte hoor, hier in NL is het onlangs toch ook ontzettend warm geweest.. Wat hebben jullie toen gedaan? En wat is jullie budget?
Wij willen straks ook weg, we zouden eerst in September met de kleine naar de Ardennen gaan maar omdat de hond aan her revalideren is en hem eigenlijk niet mee willen hebben op vakantie gaan we later. Nu gaat we waarschijnlijk in November weg en dan wordt het 1 van de wadden eilanden, ook leuk
Toen het zo warm was in juni heeft hij het wel moeilijk gehad. Heel jengelig, zijn draai niet kunnen vinden en pas laat in slaap vallen. Nu in juli met de hittegolf heeft hij het boven verwachting weer heel goed gedaan. Soms wel pas laat in slaap komen maar voor de rest viel het gelukkig mee. We willen eigenlijk max 800 aan de vakantie uitgeven dan hebben we ongeveer 200 om nog uit te geven op bestemming. Of 1000 wanneer het een allinclusive vakantie is. Ver rijden is voor ons geen probleem. We hebben van 9 t/m 22 september verlof. Dus in die periode moet de vakantie worden geboekt. Hoeft niet persee meteen op 9 september te zijn.
Toen mijn dochter bijna 7 maanden was zijn we naar een kindvriendelijk all incl hotel in Tenerife geweest. Was ook echt een aanrader. Rond de 3 maanden naar center parcs geweest en ook dat is erg leuk met een baby. Binnenkort naar Tunesië en ook dat schijnt leuk te zijn met een baby. Denk dus eigenlijk dat je overal wel naar toe kunt. Gewoon lekker gaan naar een kind vriendelijke locatie en genieten!
lekker naar een landal parc! ik ben toen met mn dochter van 8 maanden gegaan. naar het vennenbos. heerlijk. als wij buiten zaten of gingen bbqen, kleine lekker in de box buiten. ze adden daar inklapbare boxen in de huisjes. lekker naar het zwembad en wandelen. heerlijk relaxed....we gaan nu bijna weer!
Voor dat bedrag kan je makkelijk op vakantie!! Als ik jullie was zou ik lekker gaan voor een mooi eiland. Als hij de hittegolf prima is doorgekomen.. Op vakantie lig je lekker aan het zwembad/strand en zijn de meeste kamers voorzien van airco. Mallorca is een kindvriendelijke eiland, en maar 2,5 uur vliegen. Het enige nadeel die ik noemen kan is dat de tijden ontzettend nadelig kunnen uitvallen. Onze laatste vakantie hadden wij een terugvlucht begin van de nacht, ja dit was niet echt een succes natuurlijk.
Ja, vind ik ook heel erg meevallen! Doe je dat dit jaar toch? Zijn jullie er toch even lekker uit en kun je je overige budget bewaren en nog wat extra's sparen en dan gaan jullie volgend jaar wat verder weg. Het maakt met zo'n kleintje toch niet veel uit waar je heen gaat en het leuk maken en genieten kan overal
center parcs is idd ideaal met zo'n klein mannetje.. wij hebben al meerdere malen mystery geboekt, betaalden we maar 180 euro voor een midweek
Kijk hier eens op op deze site. Prijzen Blue Bay (Hotel), Griekenland met KidsWorldClub.nl Bovenstaande van rhodos is een voorbeeld maar staat meer tussen Je betaald voor deze dan 34 euro meer maar hebt dan wel alles inclusive. Niet te lang vliegen en alles daar bij de hand voor de baby. Ook is het dan goed te doen qua warmte in deze landen. Anders zou ik ook zeggen centerparcs in Nederland en je bespaart dan nog wat. Ga je een camping ergens in frankrijk of italie boeken heb je toch altijd wel geld bij de hand nodig voor tolwegen, benzine, eten etc.. Ook al zijn vaak de campings goedkoop is toch echt goed verdiepen hoe en wat met autoreizen.
Dankje voor de tip! Ik heb eens op de site gesnuffled en er staan echt leuke reizen op. We houden centerparcs in ons achterhoofd maar gaan zeker uitkijken naar een buitenland vakantie. Nu nog hopen dat manlief ook vrij krijgt...dat gaan ze morgen pas op het werk bespreken :x
Als je graag naar het buitenland gaat en je nu eenmalig de kans hebt zou ik lekker gaan! In sep zijn de temp aan de Canarische eilanden/Mallorca/Ibiza/Menorca heerlijk! Niet te warm maar wel zomers. De kleine zal zich met een hoop waterpret en papa en mama om zich heen ook prima vermaken. Net als thuis met de warme uren even uit de zon en verder genieten. Wij zijn toen onze zoon 8mnd was ook naar Ibiza geweest,2uurtjes vliegen en toch echt lekker even weg! Succes met je keuze!
Met een kindje van 7 mnd kun je echt wel op vakantie hoor. Onze dochter was 9 mnd dat we 2,5 week gingen kamperen in Frankrijk met onze eigen caravan. Ging prima. Ik had een groot gevoerd picknick kleed mee van de hema en daar heeft ze heerlijk op kunnen spelen (ze was bang voor vieze handjes dus bleef er keurig op hihi Toen ze 5 mnd was hebben we gekampeerd in de ardennen in een gehuurde caravan, weer het grote kleed mee en ook daar heeft ze prima vertoeft. Met mijn oudste zijn we ook meerdere malen op vakantie geweest toen ze nog geen jaar was, heeft nooit problemen gegeven.
Wij zijn net 2 weken terug van een kampeervakantie in Nederland. Wij hadden de hittegolf tijdens de 2 weken. Het was op een moment 39 in de caravan en daar stapte je koel in voor je gevoel. Buiten de caravan was het dus nog warmer. De kleine man paste zich makkelijk aan. De warmte hoeft dus niet altijd een probleem te zijn en in september is het overal al veel lekkerder. Ook is het andere warmte dan hier.
Wij zijn net terug van een lang weekend kamperen in de Ardennen met ons zoontje van 4,5 maand. Ging prima! Lekker gelopen door de bossen met de hond. Je kan natuurlijk ook altijd kijken naar een all inclusive vakantie naar Griekenland/Turkijke oid? Wij gaan in September nog een lang weekend naar Centerparcs, Kempervennen! Lekker zwemmen en wandelen met de honden.