Voor vanaf 6 maanden. Ik heb inmiddels een aantal babypiano apps en my baby game balloon pop! Wat is nog meer leuk (en leerzaam) en liefst gratis?
Ik lees even mee, ik heb wel een hele leuke dikkie dik app maar die kost wel 1 euro nog iets en eerst vond hij alleen nog maar het liedje leuk, maar je kan dus ook dikkie dik filmpjes kijken.. ^^ maar dat begint hij nu pas een beetje leuk te vinden.
Ik heb een nijntje app. Kost 1,78 dacht ik, maar zooooo leuk!! Heb ook een kinderliedjes app en van fisherprice 3 gratis apps. Ohja en babytv heb ik ook erop staan haha
Mag ik, gewoon uit interesse niet als aanval, vragen waarom jullie al zo vroeg beginnen met de Ipad introduceren? Ik heb zelf een Iphone, Ipad én Mac, maar ik wil zelf zo lang mogelijk wachten met het introduceren van deze dingen. Zelf ben ik best wel tech-minded maar zou het zelf fijner vinden als mijn kinderen gaan kleuren ipv te zitten azen op Ipad. Mijn neefje is nu een jaar en overal waar hij komt en hij een Ipad ziet liggen aast hij erop en wil hij niet met andere dingen spelen, dit zorgt vooral voor mijn terughoudendheid. Zoonlief pakt mijn Iphone wel eens maar die gaat dan linea recta zijn mond in (en dus direct ook linea recta weer uit zijn mond door mama), maar dat vind ik toch echt iets anders als het daadwerkelijk azen op een Ipad en niks anders meer leuk vinden!
Roxyroxx volgens mij is het gewoon leuk om te kijken wat de baby's ermee doen. Ik heb zelfs al dingen bijgeleerd op de ipad door mn zoontje hij veegt met zijn handje op de ipad en ineens zie ik dan iets wat ik nog nooit had gezien Hier heeft hij er geen interesse in, ook niet in de tv. Hij kijkt nergens naar, nou 1 minuut en dan gaat hij spelen of aandacht vragen Het lijkt me wel eens leuk als ik hem eens 20min voor de tv of filmpje op de ipad kan zetten zodat ik eens iets kan doen in huis Hij heeft alleen maar interesse in de ipad als ik een filmpje wil zien of op zp ben. Volgens mij is hij dan jaloers