Hoi dames, Ik merk dat ik een trage hartslag heb (55slagen per minuut). Ik lig daarbij rustig in bed, maar als ik naar de wc ben geweest en terug naar boven loop zit ik weer heel snel op n lage hartslag. Ik voel me verder prima, al leveren de zorgen hierom wat extra spanning op ivm mijn paniekstoornis. Hebben meerdere vrouwen hier na de bevalling last van? Ik geef ook bv, kan t daar mee te maken hebben? Ik ben een jonge meid van 25 sport niet overdreven veel. Vind t een erg groot contrast met in de zwangerschap toen in rust rond de 80. Is natuurlijk verklaarbaar. Graag jullie mening/reactie. Moet ik hier toch mee naar de huisarts?
Ik zou me er niet al te druk over maken. Ik heb ook een lage hartslag, nooit problemen mee gehad. Vind je zelf dat je er last van hebt?
Wanneer ik in bed lig dan wil het nog wel eens onregelmatig kloppen, ik heb daar wel eens vaker last van, maar icm 55pm maakte ik me zorgen. Hart zit dan niet helemaal lekker in zn ritme.. Verder heb ik nergens last van..
Het klinkt alsof het je niet lekker zit. In dat geval: naar de huisarts. Beter een keer te veel dan te weinig.
55 is prima. in je zwangerschap heb je meer bloedvolume en dus een hgere frequentie. Als je je zorgen maakt gewoon even ha bellen
Heel normaal hoor, op zich niets om je zorgen over te maken. Zwangeren hebben altijd een hogere hartslag. Waarschijnlijk valt die lagere hartslag je nu gewoon meer op, ben jij je er meer bewust van.
Ik heb nu 8 mnd na mijn bevalling nog steeds last van extra hartslagen dat ie ff raar doet zeg maar ook herkenbaar?