Ik zoek deze, in maat 86. Wel dubbel/gevoerd/dik, maar dus zonder polyester erin. Dat is in ons huis te warm. Wie o wie heeft de gouden tip? (Websites vermelden dit vaak niet nl! Heb al eens met prenatal gebeld een een slaapzak van hema weer teruggebracht, omdat er ondanks de vermelding van 100% katoen toch gewoon polyester in zat )
Hier zou je wellicht kunnen kijken, wol is ook een goede optie, dat reguleert de warmte en is niet snel te warm of te koud Baby Natura - 100% Biologische Online Baby Speciaalzaak Draagdoeken, borstvoedingskleding en houten speelgoed en natuurlijke verzorgingsproducten - Limo Basics
Hoi, ik ben ook op zoek geweest en ik heb toen de 4 seizoenenn slaapzak van jollein gekocht die zijn van 100% katoen.
Dank voor de reacties! @Sandraske, is die dubbellaags, of alleen van wat dikkere stof? @Violet, die zien er goed uit en niet prijzig ook. Heb jij die zelf? Is dat dubbellaags en dus lekker warm?, en dus echt niet met fiber-vulling oid? De site van Jollein vermeldt dat niet nl, en sommige webshops zeggen dat er een fiber vulling in zit nl. @Suusjeuh, ja, wol, ook wel goed idee, maar zou dat niet kriebelen? Of zit er een dun laagje katoen binnenin? EDIT: ja dus, zie ik net pas. Deze zijn wel erg mooi, maar wat duurder.
Hij is van wat dikker katoen dan de zomerslaapzak... Vriendin van me heeft hem al aangeschaft. Ik twijfel nog om hem aan te schaffen, is niet goedkoop natuurlijk. Het voordeel van de lodger slaapzakken is de pasvorm, sluit mooi aan om het lijfje!
Ja, dat vind ik weer minder belangrijk. Ik ga denk ik voor die mooie blauwe wollen van de link van Suusjeuh. Maar die is nu alleen niet op voorraad meldt de site, jammer! Of anders die van Jollein, die lijkt me dubbel en dus warmer dan alleen een beetje dikkere stof?! Het suffe is, ik heb nu een hele fijne van de Hema, al een oudere, van een vriendin. Nu verkopen ze die dus niet meer, alleen met polyester erin. Echt geen verbetering vind ik hoor