Ik denk dat je vooral echt aan je eigen gezondheid en aan je rookverslaving moet werken. Kinderen voelen dat soort spanning aan, en het soort problemen die je kindje nu heeft kunnen daar heel goed mee samenhangen. Echt er op staan dat je snel, echt heel snel hulp krijgt!
Dirksmama ik ben ermee bezig om die therapie te krijgen alleen zoals overal in Nederland heb je ellenlange wachtlijsten vooral voor de EMDR. Gister bij de KA geweest en die vermoed toch KMA. We gaan nu een week kijken en volgende week terugkomen om te kijken of ze wel weer gegroeid is en ook of de pepti hey beter doet voor haar dan de HA.
HA werkt ook niet tegen kma! Pepti kun je kopen in de apotheek, of misschien heb je het al in huis. Heb ik ook gedaan! Ik ben nu inmiddels weer terug op HA en het gaat gelukkig weer goed! Ik hoop voor je dat het helpt!
Ja wij moesten eerst beginnen met HA maar ik zag van die typische verschijnselen die mijn zoon ook had. Het onrustig zijn, het moeilijk kunnen poepen en boeren. Het vermoeid zijn terwijl ze eigenlijk teveel slaapt voor haar leeftijd en natuurlijk het weigeren van de flessen. Dus gister meteen pepti gehaald en nu in ieder geval al 2 poepbroeken gehad. Ik geef het gewoon de tijd en hopelijk knapt ze op.
Precies en bij zoon teveel afgewacht omdat de artsen het toen beter wisten. Uiteindelijk bleek ik bij hem bij alles gelijk te hebben. Helaas heeft het toen bij hem 7 maanden geduurd en dat wil ik bij mijn dochter echt niet meer.
Eigenlijk als je de grote lijnen bekijkt beter. Dochter heeft meer ontlasting, is vaker wakker en slaapt als ze moet slapen nu erg goed! Het aantal cc's wat ze drinkt is eigenlijk hetzelfde al drinkt ze nu wel vaker haar flesjes wat meer leeg en zitten we nu op 150/5 met 5 flessen ipv 120/4 met 6 flessen. Vandaag 1x 95 cc gehad en 2 van 165 en 1 van 105 cc dus we gaan wel de goede kant op! Geen flesjes meer van net aan 80 cc. Wat ik ook heb gemerkt is dat dochter na de boer even 5 minuten moet bijkomen in de box en dat ze na die 5 minuten weer verder kan drinken. Geen idee waarom maar schijnbaar vind ze het in 1x achter elkaar gewoon teveel van het goede.
Oh maar dat heb ik ook veel gedaan hoor! Ik zette de fles soms wel een half uur in de flessenwarmer! (Ze zijn niet voor niks gemaakt)
He fijn! Is ook niet erg hoor als ze haar fles in twee etappes opdrinkt...daar moet je ook maar opkomen dat ze dat wil!
Ja ze drinkt het nu erg goed en doet het goed op de pepti! Ik had al een vermoeden het leek er teveel op zeg maar. Maar goed a.s. vrijdag evaluatie en weer meten en wegen om te kijken of het inderdaad echt vruchten afwerpt.
Fijn! Ze groeide natuurlijk al prima, dus ik zou vooral kijken naar de rust die je nu terug ziet komen! Fijn zo!
Ja daar ben ik inderdaad heel blij mee! Ze slaapt geregelder is meer wakker overdag en slaapt snachts beter dus we gaan nu weer een positievere periode in!
Gister bij de KA geweest en dochter 175 gram aangekomen in een week tijd! Ze heeft weer normale ontlasting en is een heel stuk wakkerder en begint ook te oefenen met haar armen en benen! Ook drinkt ze haar flessen nu een stuk beter en lacht ze sinds afgelopen week veel meer en begint nu ook terug te keuvelen tegen ons! En ze slaapt snachts in ieder geval door en is tussen 07:00 uur en 08:00 uur wakker! Al met al dus de problemen waar we tegenaan liepen ivm haar voeding zijn opgelost met dank aan pepti!