Hoi! Aanstaande vrijdag wordt ons kleine ventje alweer een jaar! (Wat is de tijd snel gegaan ). Nu heb ik al vanalles geregeld wat ik ga doen/maken. Slingers, taart, ballonnen, cadeautjes enzo. Maar ik heb ergens het gevoel dat ik iets heel belangrijks vergeet. Zou het zo jammer vinden. Niet dat het een ramp zou zijn, hij zou er zelf weinig van merken . Maar ik zelf vind het erg leuk! Wat hebben jullie gedaan met de eerste verjaardag van jullie kindje? Groetjes Mariska
is een eerste verjaardag van je kind zoveel anders dan je eigen verjaardag?? Volgens mij zit er geen verschil in.. Tenminste als ik naar mn eigen situatie kijk... Dezelfde lui komen.. Met dit verschil dat ze nu voor zowel Gijs' als mijn verjaardag komen, er zit een week tussen.. Vanuit zuidholland komen opa en oma echt niet de ene week voor gijs en de andere voor mij.. Dus dat word vast in t weekend... Mijn ouders nemen gelukkig wel de moeite om beide dagen te komen, maar die rijden beide en wonen de helft dichterbij.. Ik zou niet weten wat je verder kunt doen voor een eerste verjaardag.. Zorgen dat de foto/video camera klaar voor gebruik ligt..
Mijn zoontje wordt woensdag 1 jaar. Woensdag middag gaan we met z'n drietjes naar het dolfinarium en 's avonds komen de opa's en oma's en mijn zwager en schoonzus met 2 kinderen(de laatste komen alleen omdat ze zondag niet kunnen) Zaterdag en zondagmiddag vieren we het van 13.30 uur tot 16.00 uur. Omdat het warm wordt gaan we ook buiten ballonnen en slingers ophangen en zijn stoel versieren. Hij gaat 2 dagen in de week naar de opvang, dus daar heb ik gisteren cadeautjes voor gemaakt. Verder hebben we 2 foto taarten besteld en de rest halen we vrijdag.
Mijn kleine meid is de 22ste 1 jaar geworden!! Wat ik als advies geef....... Vergeet je foto toestel en filmcamera niet! Je bent zo druk dat je dat gewoon helemaal vergeet. Dus dat is erg jammer. Succes en geniet ervan. Liefs, Wonder
Hallo alvast gefeliciteerd Ik zelf heb het om de rust te houden in huis en voor mij zelf verdeeld over de dag. ONze dochter was op woensdag jarig en s ochtends konden de opa's en oma's en tante komen. Smiddags hadden we na het slapen wat vriendinnen met kinderen en met het eten een ander oom en tante die beide moesten werken. S avonds na het eten lekker met zijn drieeen, douchen, rustig zitten en slapen. Onze dochter kan niet zo goed tegen drukte en zo was het verdeeld. Beviel prima bij mij ook. Ik had een kaarst bij de action gekocht met muziek erin voor op de taart, mijn man was vrij en heeft veel gefilmd en foto's gemaakt. Traktatie voor het kdv had ik al gemaakt van te voren. En snoepzakjes voor de kinderen ook al. Ik zou het zelf gewoon lekker rustig doen en niet te veel rennen vooral niet met deze warme dagen.
Tip: laat iemand anders foto's maken zodat je zelf ook kunt genieten van die verjaardag. Werkte hier prima! Veel plezier, het wordt superlekker weer !
Mijn dochtertje wordt woensdag 1 en we hebben het afgelopen zondag gevierd. Alles was perfect, mooi weer, leuk versierd, uitgerust kind, mooie taart, dus prima. Toen we de taart pakte en het kaarsje aan wilde steken......kaarsje, oeps vergeten. Maar een lucifer erin werkte ook prima. Dus wat dan ook, geniet en het wordt hoe dan ook een bijzondere en onvergetelijke dag. Heel veel plezier!!!
Wat leuk. Onze zoon wordt woensdag 1 en hebben het ook zondag gevierd. wat ik vooral mee wil geven is dat je er zelf van moet genieten! Ik heb alleen maar rond lopen rennen en mensen van drinken voorzien, dat ik bijna met niemand heb kunnen praten. Zorg dat mensen zelf drinken kunnen pakken, zet desnoods en koelbox buiten in de schaduw met veel ijs en een tafel met glazen zodat iedereen zichzelf kan helpen, mensen stappen toch minder snel de keuken in heb ik gemerkt. Heb ook geen idee wat hij allemaal heeft gekregen en van wie hahaha. Ben er nu nog gesloopt van. Woensdag komen alleen de opa's en oma's dus dan kan ik hopelijk meer genieten dan gister.
Veel plezier woensdag. Geniet van deze bijzondere dag. En jij lag dus vorig jaar ook met 35 graden te bevallen(krijg een dezjavu als ik nu naar buiten kijk hahahahaha)
Ik ben bevallen middels een keizersnede en moest er 07:00 al zjin (OK was erg koud!) en de dag ervoor was het nog niet zo bloedheet, wel warm maar nog niet tropisch. Op de afdeling hebben ze airco dus heb er niks van meegekregen. Dus mag nu in der herkansing haha. Jij ook mooie dag woensdag! haha wordt een emotionele dag
Wat leuk! Hier wordt Nina ook woensdag 1 jaar!! We houden een leuk feest met iedereen erbij, alle vrienden, familie en kinderen komen Veel plezier!!