zomaar weer moe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annemarie76, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik meende toch echt dat als die kleintjes groter werden iets minder slaap nodig hadden..
    Maar Gijs ligt nu alweer op bed.. ( van 12 tot 15 geslapen)
    's morgens zo'n anderhalf uur na t ontbijt ligt ie weer in bed, dan na t middageten weer en rond de 2e helft van de middag, voor t avondeten heeft ie weer slaap nodig..
    Tegenwoordig brengen we hem rond 20 uur op bed, soms eerder en slaapt meneer gewoon de hele nacht door...

Op een of andere manier vind ik t te veel slapen.. Als ie wakker is, speelt ie wel veel, er zit weinig rust in "die kleine kont"..
    8 juli hebben we weer afspraak op t CB, daar wil ik t aankaarten..

Zo af en toe schiet er me door mn hoofd "hij zal toch niks hebben"..

Hij heeft overdag ( zeg maar tussen ontbijt en "op bed voor de nacht" ) vaak zo'n 6 uur slaap te pakken en de nachten zijn zo'n 10- 11 uur lang..

Even mn zorg van me af schrijven.. Herkent iemand dit?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als ze groter worden, gaan ze wel meer bewegen en dat kan meer energie vragen waardoor ze dus meer slaap nodig hebben. Groeispurtje kan ook. Maar het duurt al langer geloof ik he? Anders zou de temp ook nog een goede veroorzaker zijn. De warmte kost ook veel energie.
    Dat gijs smorgens zo snel weer moe is, herken ik overigens wel bij m'n dochter ook van indertijd. Vond het ook wel bizar. Maar die ging vaak om half 10 dus ook weer terug.
    Maar oke, die had verder een heel ander slaapritme, dus vergelijken is moeilijk.

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hier doet ze ook precies hetzelfde hoor. Ze bewegen nu gewoon veel meer en dat kost ook energie en al helemaal met deze hitte.
    Hier slaapt ze sowieso 12u achter elkaar 's nachts en overdag slaapt ze ook nog rod de 3/4 u.

Als ze gewoon goed eten, drinken, spelen enz is er nix aan de hand toch?

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    tis hier met gewone temperaturen ook zo.. daarom heeft t nu ( hoogstwaarschijnlijk) niets met dit weer te maken...

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Kan met het weer te maken hebben maar hier is veel slapen een voorbode voor ziek zijn!

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind het een beetje veel van het goede eerlijkg ezged. zou het zeker aankaarten.

7. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier ook een kereltje dta heel veel slaapt.

jamy slaapt van half 7 in de avond tot half 9 in de ochtend,
    gaat om half 10 a 10 uur terug tot half 12. en dan in de middag nog meestal van half 2 tot 4 uur.

hij beweegt ontzettend veel,

ze zullen die slaap hard nodig hebben denk ik dan
    lekker laten slapen

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Vind dat frummel ook wel veel slaapt hoor. Hij slaapt overdag van 12 tot 15.00u en gaat dan om 18.00u naar bed. Hij slaapt dan tot de volgende ochtend 7u.

Bij elkaar dus 16u. Wel veel, maar hij zal het dan wel nodig hebben.

Deel Deze Pagina