Ik ben niet zo thuis in al dat speelgoed... soms zie ik door de bomen het bos niet meer Is Smart Games leuk voor een bijna kleuter.. en welke dan? Zelf lijkt deze me wel leuk: bol.com | Smart Games Camelot Junior | Speelgoed Is dit wat? Of kan ik beter voor iets anders gaan?
Ik heb het even aan dochterlief gevraagd. In de kleuterklas hadden ze Camelot jr en gogetter Verder vond (en vind) ze de volgende erg leuk: Chickenshuffle Penguins Tangoes Busybugs van die onderste 4 heb ik alleen penguins niet thuis. En als je het wil uitproberen kun je altijd een maandje een abonnement nemen op smartgameslive.eu. Kun je online alle smartgames uitproberen en uitgebreid spelen.
camelot junior? de ridder en de prinses moeten naar elkaar toe komen. kijk ook gigamic speeltjes. de franse smart game zeg maar.
online smargames? doe maar niet. ze zijn bedoeld om te leren om met je handen te kijken en nadenken. pinguïns zijn vanaf 6 jaar. je kunt t proberen. maar zelfs 6 jarigen hebben daar moeite mee, zie ik bij de vrienden van zoontje. als je zo een winkel gaat krijg je wel goed advies over wat er allemaal zijn.
online spelen is ook prima om te kijken of je het wat vind.. Sommige zijn echt flink aan de prijs. Dankzij dit topic zat ik even op de Smartgames-site te kijken en is het sinterklaasverlanglijstje toch weer 2 spellen gegroeid Camelot jr en Temple trap heeft dochterlief gespot. En gezien op het Sinterklaasjournaal was dat er pas 4 verlanglijstjes binnen zijn... Zit er hier straks een vers lijstje met 2 Smartgames in een schoentje
Saskia, camelot JR is voor haar veel te simpel ben ik bang. zoontje doet dat op school. je kunt een stukje slechts 2 keer draaien als je begrijpt wat ik zeg. en wat ook irritant is is dat er achter de pagina meteen de oplossingen zijn. als je dus het boekje bladert zie je 1 opdracht en daarna de oplossing er van, n opdracht en meteen daarna de oplossing ervan. lijkt me niet zo ok.
nneee dus, het is veel te eenvoudig. is geen cognitieve uitdaging zoals de fransen op internet zeggen: is een romantische uitdaging.het boekje heeft ook nog eens een HUGE hart erop...