Welk attractiepark is voor mijn dochter van bijna 4 het leukste? Graag met attracties waar echt kleine kinderen in mogen aangezien mijn dochter ontzettend klein is voor haar leeftijd (94cm)
Duinrell vind ik voor grotere kinderen. Er is wel wat te doen voor de kleintjes, maar ik zou er niet alleen heen gaan met een kleintje (wel met oudere broers/zussen bijvoorbeeld). Bobbejaanland ken ik niet. Slagharen ook niet zo goed meer. Drievliet is ook erg leuk voor de kleintjes! (mijn dochter van 2,5 vond het geweldig daar)
Bobbejaanland ben ik nog nooit geweest maar de andere 2 parken vind ik persoonlijk leuker als ze ouder zijn. Deze staat niet in je rijtje maar Juliana toren is wel echt leuk, daar mocht mijn zoontje ook in alles.
Bobbejaanland is toch ook vooral voor ouderen. Gezien haar leeftijd en lengte zou ik eerder voor Plopsaland of Efteling kiezen, denk ik.
In Duinrell is best genoeg te doen voor die leeftijd. Koningin Julianatoren is ook leuk voor peuters en kleuters.
Toverland, maar je moet wel in veel dingen mee als ze onder de 1 meter zijn.zo moest ik met mijn mini van 94 cm en bijna 4 mee in de draaimolen en soort draaiendebootjes ( absoluut niet nodig dus maar moest wel). Vanaf 1.10 mogen ze daar in meer.
Hmm ik denk dat ze voor alle drie iets te klein is, wat heel erg leuk is voor de kleintjes is Sprookjeswonderland in Enkhuizen en niet duur 9,50 entree Mn zoontje van 2,5 kon overal wel in.
Julianatoren hoor ik veel positieve verhalen over. En de waarbeek, goedkoop en veel leuke attracties waar kindjes zelfstandig in kunnen.
Tivoli is ook leuk, naast Toverland, Julianatoren en de Efteling. De parken die jij noemt, ken ik alleen van naam. Oud Valkeveen is trouwens ook leuk en niet duur.
Ik zou geen van de 3 kiezen, heeft ze niet veel aan. Je kunt beter naar plopsaland, efteling of een dierentuin gaan veel meer voor die kleintjes 😊