Mijn dochter is merkvast met tandpasta. Ze blieft met de 0-4 jaar alleen de prodent teletubbie. Maar ik zal toch echt over moeten gaan naar de 5 jaar. Dus wat koop ik de mega mindy prodent. Vandaag was het test moment want dr tubbiepasta is bijna op. En wat denk je...huilen en krijsen want hij is te pittig. Oei....wat nu? Iemand nog minder pepermunt achtige tandpasta die ik kan testen voordat ik de winkel leegkoop. ps: elmex baby/peuter vond ze ook vies. (heb nu 1 volle en 1 net opengebroken prodent 5-10 jaar tandpasta staan)
hier nog een dochter die alleen de teletubbie tandpasta wilt. wij zijn overgegaan naar oralb de prinsessen die is roze. wij doen nu van allebei een beetje. van de oralb krijg je in het begin als je het erop doet roze tanden en je spuugt ook roze dus dat vind ze helemaal het einde. de tandpasta vind ze nog steeds vies maar het gaat steeds beter we hebben afgesproken dat als deze tube teletubbie tandpasta op is we helemaal overgaan naar de oralb. of dat dat gaat lukken weet ik niet maar we hebben goede hoop.
is een idee. Maar het gaat haar puur om de smaak. Ik heb ooit wel eens per ongeluk mijn tandpasta op haar borstel gedaan. Ze lust ook geen pepermunt en als ik een sterk ruikend kauwgommetje in mijn mond heb dat stink ik zegt ze. Maar echt gewoon afkeurend.
wennen! eerst half half en daarna helemaal. Zoon moest ook wennen en wilde ook niet maar we zijn een half jaar verder en nu vindt hij de peuterpasta vies