Hallo, Ik heb een vraagje? Mijn zoontje is net 7,5 maand geweest. Hij krijgt nog borstvoeding wanneer hij wil. 8-9 broodje en rooibosthee. 11 - 12 fruithapje 200 ml 14- 15 uur verse appel/perensap soms een lange vinger 17. 17.30 groentepotje 200 ml en een danootje. 19.30 - 20.00 fles 180 water melk voor hongerige baby's. Vaak s nachts ook een paar keer aan de borst. EN daar moeten we vanaf ha ha. Nou is mijn vraag is dit een goede volgorde genoeg teveel te weinig? Alvast bedankt. Liefs Riv.
Hallo Riv, Je zoontje mag als lunch ook nog een broodje eten. Misschien moet je dan wat schuiven in het schema. Maar het schema ziet er verder prima uit en hij krijgt voldoende voeding binnen. Groetjes, Petra
Hallo, Bedankt voor de moeite om er even naar te kijken. Wat kan ik het beste schuiven. Op welke manier wat? Hij slaapt al maanden niet meer door. Wat zou ik daar met voeding aan kunnen doen. Komt soms wel 6 keer per nacht, Alvast bedankt. Groetjes Riv.
Hoi Riv, Misschien kan je het fruit in de ochtend wat eerder geven, meerr ond 11.00 uur. Zodat je tussen 12.00-13.00 uur een broodje kunt aanbieden. Evt. kun je dan het fruit/sap in de middag weer wat later, meer richting de 15.00-15.30 uur aanbieden. Doordat je kindje dan overdag wat meer gaat drinken/eten is hij misschien voor de nacht ook wat meer/langer verzadigd. Dat is helaas even kijken. Wat betreft het flesje voor het slapen gaan is het goed om het drinktempo in de gaten te houden, dat dit niet te snel gaat. 15-20 minuten is een goed drinktempo. Groetjes Angelique
Hallo, Ik ben de borstvoeding aan het afbouwen. Hoe kan ik dit het beste doen. Er zit niks meer in. Ik maak gewoon geen melk meer aan. Jammer genoeg. Hoe moet dat nou met melk. Hoeveel moet hij nu hebben? s ochtends nog wel een broodje geen broodje? Alvast bedankt,
Hoi, Je kindje mag per dag ongeveer 600 ml opvolgmelk drinken. Indien mogelijk kun je beginnen met het vervangen van 1 voeding voor een flesje en het dan heel rustig opbouwen. Het brood in de ochtend kun je gewoon aanhouden, misschien kun je er een bekertje opvolgmelk bij geven. Groetjes Eveline
Hallo, Ik ben al volledig gestopt en het gaat prima. Hij heeft al een nacht doorgeslapen. Hij krijgt nu drie flessen per dag is dat genoeg? 180 water en 6 schepjes... 1 broodje sap en thee fruitpotje en groentepotje en een danootje, Alvast bedankt.
Hoi, 3 flessen van 200 ml is prima hoor, tussen 8-10 maanden. Broodje mag zowel in de ochtend als in de middag. Groetjes Angelique