Dochter elke avond overstuur.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bouncytigger, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Duidelijk huiluurtjes en mamahonger. Het gaat niet perse om het drinken, maar om jouw hartslag, je geur, het huid op huid contact. Ze is gewoon nog niet zo gewend aan de wereld buiten de buik.

Hier kon ik er "stiekem" een speentje instoppen als ze meer sabbelden dan dronken. Wel in dezelfde bv-houding. Kussen onder m'n arm, afstandsbediening binnen handbereik en proberen te ontspannen.

2. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Denk dat het een combinatie is van clusteren en dit. Ze ligt nu heerlijk te slapen. Ze 8s op mn borst in slaap gevallen nadat ze nog ff gedronken had. Ze dronk iedere keer wel iets, maar niet iedere keer even veel. De ene keer echt goed en de andere keer drie slokken en dan stopt ze weer. ach we zien wel hoe het gaat de komende tijd. Blikf haar savonds gewoon iedere keer aanleggen als ze huilt.
    Wat ik wel apart vind is dat ze stipt 10 uur stopt en ook elke avond na de voeding van 11 uur ook goed doorslaapt tot een uur of 3. Dan krijgt ze weer een voeding. Meeatal wil ze dan moeilijk inslapen (verzetten tegen moeheid) maar na 10 minuten jengelen slaapt ze tot een uur of 7. En dat standaard elke nacht! Heel fijn dus!
    Gaat wel goed komen denk ik!

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt inderdaad als clusteren en mamahonger.
    Ik lag elke avond met haar op bed/op de bank en legde haar steeds weer aan, soms dronk ze dan maar een slokje, soms wat meer.
    Het werd vanzelf minder (duurde hier rond die periode 6 uur achter elkaar, dan viel ze meestal in een diepe slaap).

Heb die periode veel een draagdoek gebruikt.

Deel Deze Pagina