Jeetje, wat een verhaal! Is toch niet normaal? Gelukkig is iedereen er goed vanaf gekomen. Hoop dat je al een beetje bent bekomen van de schrik.
Heb wel een droom nou zeg maar een nachtmerie gehad.... Dat het vekeerd is afgelopen. pffffff werd helemaal bezweet wakker. Liep naar het kamertje van mijn dochtertje. Gelukkig was het een droom. Wij zijn erg blij dat het goed is afgelopen. Ben benieuwd of ik wat hoor van mijn ma, of ze al wat heb gehad van het garage gedrijf.
hoe kan je je rot schrikken als je ineens je stuur in je handen heb jeetje wat een grove fout vind ik dat van een dealer voor je een auto mee geeft controleer je toch alles
Oh my god, dit ga je niet menen ! Wat een verschrikkelijke fout zeg ! Ik denk dat hier wel iets uit te slepen valt, het is gewoon te schandalig voor woorden ~!
sjeempie ....dit meen je niet .........ik was toch wel effe behoorlijk uit mijn stekker gegaan ...niet dat dat een oplossing is maar wat een schrik zeg .....hoop dat de gagarage jullie goed tegemoet kot
Allemachtig zeg, dat vind ik nou echt een blunder. Voor hetzelfde geld...... Gelukkig is het goed afgelopen!
Gadverdarrie, wat eng! Ik had geen meter verder gereden in die auto. Gelukkig is alles goed afgelopen. Jeetje, dit had zó anders af kunnen lopen. Wat een grove fout van de garage!
Joh dat is schrikken. Gelukkig reageerde je vader rustig in deze situatie, anders had het heel vervelend kunnen aflopen. Stomme fout van de garage natuurlijk, maar ja fouten worden overal gemaakt. Alleen had deze fout wel hele nare gevolgen kunnen hebben.
wat erg meid, ik zou ook aanklagen zou niet eens meer auto kunnen rijden denk ik wat een schok moet het geweest zij voor je ouders wens je nog veel sterkte toe
ieeeh wat erg...zou er wel ff een vergoeding in wat voor vorm dan ook voor vragen...!of aanklagen ofzo!
He jakkes! Dat zal zeker even schrikken zijn geweest! Wat een belachelijke fout! Straks had het fatale gevolgen gehad, jeetje dit had echt nooit mogen gebeuren zeg! Ik zou ze ook misschien wel aanklagen! Ben blij dat het gelukkig verder goed is afgelopen...
Je kan ze zeker (strafrechtelijk) aanklagen! Enige kans dat je wilt vertellen welk bedrijf dat is? (mischien in een pb-tje) Wij brengen onze auto's ook altijd naar schagen en moet er niet aan denken dat ik mijn auto daar straks vrolijk naar toe breng! Hoop dat jullie een beetje bekomen zijn van de schrik!
poeh, schrikken zeg! gelukkig is alles goed afgelopen. ik heb ook eens zoiets gehad. hebben ze mijn LPG installatie losgehaald (God knows why, en het was nog de echte dealer ook!) en mij met een losse LPG slang de weg op gestuurd. een kleine vonk en ik had met auto en al de lucht in kunnen knallen! het ergste was nog dat de stagiaire de hoofdmonteur erop moest wijzen: zeg, die slang hoort toch vast te zitten? ze hebben me toen wel korting op de rekening gegeven nadat ik een p*ssige brief van 3 kantjes had gestuurd en gedreigd met een claim....