zoiets had ik ook een keer. bij de keuring bleken mijn remmen verkeerd afgesteld te zijnof zo. netjes laten maken, niets aan de hand zou je zeggen. tot ik 150km (over de snelweg) moest rijden... auto ging wiebelen eenmaal aangekomen, durfde ik nog maar 30km/u te rijden! Keek ik of ik iets kon zien, bleek mijn achterWIEL hardstikke los te zitten! ik garage gebeld,zeggen ze kom maar voorzichtig hier heen.... ik zat 150 kmbij ze vandaan! ik ben naar een garage in de buurt gegaan, en heb de rekening (300,- euro) naderhand op hun balie gegooid. Kreeg wel netjes mijn geld terug. wat er gebeurd was als mijn wiel het niet gered had, weet ik niet. wil ik ook niet meer aan denken!
Jeeeeeeezus dat is schrikken! Ook nog met jouw kindje erbij! Ik hoop toch dat de garage in kwestie NOOIT meer een fout als deze begaat. Ik hoop dat jouw ouders een schadevergoeding krijgen.
Ja, dat was eigenlijk het eerste wat ik me ook afvroeg! Voor de rest, ondanks ze dat gedaan hebben, vind ik het een onwijs grove fout! Zoiets kan toch echt absoluut niet gebeuren en al zeker niet bij een dealer. Vind het wel lief dat ze die bon hebben gekregen. Maar of dat alles goed maakt?
jeetje wat een stomme fout zeg! maar zat jouw dochter bij hun in de auto? ik zou dat toch niet tof vinden als dit bij mijn ouders gebeurde en ze alsnog gewoon even naar de garage reden! ik had die garage gebeld en gezegt kom me maar halen.
Ze gaat elke woensdag avond naar mijn ouders wij brengen haar dan, Donderdag brengen mijn ouders haar weer terug. Omdat wij dan werken tot minstus 17 uur...