Dochter erg druk vandaag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Polletjepiek, Feb 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ons meisje is echt zo ontzettend druk vandaag, niet normaal. Vanochtend heeft ze 1 uurtje geslapen meer niet. Ik dacht zo pas dat ze wel moe is, maar nu ligt, staat of zit ze te gieren in haar bed.

Nou weet ik niet echt wat te doen, ze heeft nog niet gepoept, ze heeft vanmiddag de deksel van de speelgoedkist op haar handje gehad, maar volgens mij is er niks mee aan de hand(niet dik, rood en ze beweegt hem normaal). Ze is bezig kiesjes te krijgen ook is ze wat verkouden. Dus eigenlijk vanalles tegelijk. Best lastig voor zo'n kleintje maar ook voor mama.

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Kan een keertje gebeuren. Zomaar, zonder enige reden.
    En zal nog wel es vaker gebeuren ook...
    Misschien krijgen we wel storm? ;)

3. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    hahaha....wat een droge opmerking :D

Hier ook weleens een drukker dagje, voor mama nog vermoeiender vaak inderdaad!

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Haha
    Ja, we zullen dan wel storm krijgen. Zal wel weer een sprongetje zijn. Heb net ff het "Oei, ik groei" boek weer opgezocht, en ja hoor, ze heeft weer een aantal van de verschijnselen die daar in staan bij bijna 13 maanden:
    -druk doen
    -niet slapen overdag
    - en ontzettend eenkennig, anders ook wel, maar de laatste dagen is het echt heel erg. Ze wil wel in mij kruipen, zo 'bang' is ze voor vreemden.

Share This Page